  • Data: 2011-09-13 15:17:59
    Temat: Re: Niedobrze, pomylilem sie w Aliorku...
    Od: "mx" <@m...@o...pl@> szukaj wiadomości tego autora

    >U mnie tez - wczoraj przelew dzis lokata,
    >a wiec bez poslizgu zadnego

    Ja prezent z kk mBanku, wtransferowałem do Aliora ok. ósmej. Między 8:30 a
    9:00 poutykałem na 100 dniowych optymalnych. Między 13:38 a 14:49 wszystkie
    były gotowe. Wniosek: jak wrzucimy I sesją, dzień opóźnienia prawie pewny.
    Jak z samego rana, mamy szansę na ten sam dzień. Inna obserwacja, widoczne w
    systemie 100-dniówki można edytować! Ale, ale tylko odnawialne, z
    kapitalizacją odsetek, można dodać i zmienić nazwę. Inne wersje nie chodzą,
    pojawia się pole z nr rachunku do zwrotu środków. Mimo że można nr ror-u
    wybrać, to już zatwierdzić zmian nie. Nie można też zmienić odnawialności w
    żadną stronę. Może z czasem to poprawią?