  • 1. Data: 2011-09-12 14:47:27
    Temat: Niedobrze, pomylilem sie w Aliorku...
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    Po wypelnieniu wniosku o lokate 100-dniowa pojawil sie komunikat z
    numerem konta itd. Zapisalem to sobie jako PDF.
    W tym samym momencie na maila przyszly tez te PDFy, myslalem ze te same.
    Numery kont te same, ale PDFy roznia sie tekstem:

    W pierwszym powiadomieniu:

    "W polu ,,Tytułem" prosze wpisac: ,,Potwierdzenie zawarcia umowy" oraz
    podac PESEL (lub date urodzenia - w przypadku nieposiadania numeru
    PESEL) i numer dokumentu tozsamosci. Podane dane musza byc zgodne z
    danymi wskazanymi we wniosku."

    W mailu:

    "W polu ,,Tytułem" prosze wpisac ,,Umowa lokaty" oraz podac PESEL (lub
    date urodzenia w przypadku nieposiadania numeru PESEL) i numer dokumentu
    tozsamosci. Podane dane musza byc zgodne z danymi wskazanymi na wniosku
    - np. ,,Umowa lokaty, 80010100000, AAA000000"

    Wpisalem tak jak w pierwszym... Co teraz bedzie?

  • 2. Data: 2011-09-12 15:22:20
    Temat: Re: Niedobrze, pomylilem sie w Aliorku...
    Od: Maruda <m...@n...com>

    W dniu 2011-09-12 16:47, neoniusz pisze:

    > Wpisalem tak jak w pierwszym... Co teraz bedzie?

    Kasę ch.j strzeli.
    ;)

    --

    Dziękuję. Pozdrawiam. Ten Maruda.

  • 3. Data: 2011-09-12 15:23:27
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W dniu 12.09.2011 17:22, Maruda pisze:

    > Kasę ch.j strzeli.
    > ;)

    Znajac ten bank, to wcale bym sie nie zdziwil :D

  • 4. Data: 2011-09-12 20:24:09
    Od: "Waldek" <s...@n...cpam>

    Użytkownik "Maruda" <m...@n...com> napisał w wiadomości

    > Kasę ch.j strzeli.
    > ;)

    NIe lam sie :) To kolejny knot "wyzszej kultury"
    zaraz wyslaniu formularza pojawia sie komunikat ten pierwszy,
    pomimo ze wybrales lokate 100dni /mam wydruki/
    a w pdfie przychodzacym na maila jest wersja ta druga :)
    IMO numer konta jest tutaj znaczacy, pesel i nr dowodu
    A czy w tresci z przodu jest "Umowa lokaty" czy "Potwierdzenie zawarcia
    umowy"
    to raczej jeden grzyb - tak czy inaczej jest to zawarcie umowy ;P
    Jutro sie pewnie dowiesz prawdy ... a w ostatecznosci raid na butach do
    oddzialu LOL

  • 5. Data: 2011-09-12 20:39:00
    Od: Mindek <m...@g...com>

    On 12 Wrz, 22:24, "Waldek" <s...@n...cpam> wrote:
> [...]
    > to raczej jeden grzyb - tak czy inaczej jest to zawarcie umowy  ;P
    > Jutro sie pewnie dowiesz prawdy ... a w ostatecznosci raid na butach do

    Nic nie będzie. Ja robię to samo, wysyłam przelewy tyt. "umowa lokaty"
    it, mimo, że w mailu stoi inaczej"potwierdzenie itd".
    Zakładają(potwierdzenia na mail) i nikt nie dzwoni, że źle.
    Dzisiejsze przelewy nie zostały założone więc pewnie jutro. Do tej
    pory na 4 dni wysyłania przelewów tylko przelewy z jednego dnia
    załapały się na otwarcie lokat w tym samym dniu. Dla mnie dobry
    produkt, pewnie do momentu jak będę chciał to ręcznie zerwać hehe

  • 6. Data: 2011-09-12 20:53:38
    Od: "Waldek" <s...@n...cpam>

    Użytkownik "Mindek" <m...@g...com> napisał w wiadomości
    .googlegroups.com...
    >Dla mnie dobry
    >produkt, pewnie do momentu jak będę chciał to ręcznie zerwać hehe

    A moze nie bedziesz chcial i same wroca skad przyszly po tych 100dn ;)

  • 7. Data: 2011-09-13 10:41:43
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W dniu 12.09.2011 16:47, neoniusz pisze:
    > Po wypelnieniu wniosku o lokate 100-dniowa pojawil sie komunikat z

    Wlasnie przyszly potwierdzenia - lokaty sie zalozyly ;)

  • 8. Data: 2011-09-13 10:48:06
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W dniu 13.09.2011 12:41, neoniusz pisze:

    > Wlasnie przyszly potwierdzenia - lokaty sie zalozyly ;)

    I w tym momencie zadzwoni konsulant i poinformowal, ze przy okazji
    zakladania lokaty wyszlo na jaw, ze maja w systemie moj nieaktualny
    dokument - legitymace studencka, ktora stracila waznosc rok temu.
    Ciekawostka. Powiedzial, zebym podszedl do oddzialu i usunal ten
    dokument z systemu, bo moge miec problem z "odebraniem pieniedzy z
    lokaty". Czyli i tak musze sie oddzialu kopnac ;)

  • 9. Data: 2011-09-13 10:50:11
    Od: "Waldek" <n...@n...net>

    Użytkownik "neoniusz" <n...@j...org> napisał w wiadomości

    > Wlasnie przyszly potwierdzenia - lokaty sie zalozyly ;)

    U mnie tez - wczoraj przelew dzis lokata,
    a wiec bez poslizgu zadnego

  • 10. Data: 2011-09-13 15:17:59
    Od: "mx" <@m...@o...pl@>

    >U mnie tez - wczoraj przelew dzis lokata,
    >a wiec bez poslizgu zadnego

    Ja prezent z kk mBanku, wtransferowałem do Aliora ok. ósmej. Między 8:30 a
    9:00 poutykałem na 100 dniowych optymalnych. Między 13:38 a 14:49 wszystkie
    były gotowe. Wniosek: jak wrzucimy I sesją, dzień opóźnienia prawie pewny.
    Jak z samego rana, mamy szansę na ten sam dzień. Inna obserwacja, widoczne w
    systemie 100-dniówki można edytować! Ale, ale tylko odnawialne, z
    kapitalizacją odsetek, można dodać i zmienić nazwę. Inne wersje nie chodzą,
    pojawia się pole z nr rachunku do zwrotu środków. Mimo że można nr ror-u
    wybrać, to już zatwierdzić zmian nie. Nie można też zmienić odnawialności w
    żadną stronę. Może z czasem to poprawią?