  • 1. Data: 2005-04-26 11:05:34
    Temat: Niechciana Karta Kredytowa z PKO BP
    Od: Grzegorz <n...@y...com>

    Czy ktoś mógłby mi podpowiedzieć co z tym zrobić ?

    Nie chciałem żadnej karty, ale przysłali. Jest własnością banku więc pewnie nie mogę
    jej wywalić... Oddać do oddziału ? Wysłać listem ? A jeśli tak to jakim ?

    Na informacji załączonej do karty oczywiście nie ma takiej opcji że ktoś nie chce...

    --
    Grzegorz

  • 2. Data: 2005-04-26 11:13:30
    Temat: Re: Niechciana Karta Kredytowa z PKO BP
    Od: "sereq" <p...@p...pl>

    Użytkownik "KrzysiekPP" <k...@S...op.pl> napisał w wiadomości

    > Przetnij kartę wzdłuz paska i napisz oswiadczenie, ze rezygnujesz z jej
    > uzywania. Wyslij to poleconym na adres wystawcy.

    i co opłatę anulują? fajnie :)

    sq

  • 3. Data: 2005-04-26 11:15:13
    Od: KrzysiekPP <k...@S...op.pl>

  • 4. Data: 2005-04-26 11:19:02
    Od: _ValteR_ <s...@n...thx>

    *Grzegorz* wrote in <news:f08s61d058629foaupc3a89ajor87b1p1v@4ax.com>
    :

    > Czy ktoś mógłby mi podpowiedzieć co z tym zrobić ?

    zakładka do książki.

    --
    Jeśli mówisz do boga - to jest modlitwa.
    Jeśli bóg mówi do Ciebie - to nazywa się schizofrenia paranoidalna.

  • 5. Data: 2005-04-26 11:28:53
    Od: KrzysiekPP <k...@S...op.pl>

    > i co opłatę anuluj?? fajnie :)

    Byc moze anulują, trzeba sie o to upomniec.

  • 6. Data: 2005-04-26 11:58:48
    Od: MariB <m...@w...pl>

    KrzysiekPP wrote:

    > Byc moze anulują, trzeba sie o to upomniec.

    Kiedy ja ją dostałem pierwszy rok był gratis...

    A oto jak z nią się rozstałem (kilka dni po otrzymaniu)

    1. Wybrałem się do oddziału.
    2. Pani chciała, bym napisał oświadczenie, że rezygnuję. Napisałem....
    3. Potem wspomniałem, że nie bardzo chcę dostawać coś, czego nie
    zamawiałem.
    4. Pani stwierdziła, że wobec tego mam napisać oświadczenie, że nie chcę
    w przyszłości otrzymywać tego typu ofert.
    5. Opadły mi ręce, stałem się "klientem awanturującym się", sprawa
    skończyła się u jakiegoś kierownika oddziału, który sam napisał
    odręcznie takie oświadczenie i dał mi do podpisu

  • 7. Data: 2005-04-26 13:57:45
    Od: "Tomek" <t...@g...pl>

    > Czy ktoś mógłby mi podpowiedzieć co z tym zrobić ?

    Olac to i wogole sie nie przejmowac! Przeslanie ci niezamowionej karty nie
    jest niczym innym jak oferta ze strony banku - ktora mozesz przyjac
    aktywujac karte, ale nie musisz. Nie mozna wymagac od ciebie, zebys pisal
    oswiadczenie o odrzuceniu oferty. Nie zawarles z nimi umowy o karte - nie
    maja podstaw zeby cie obciazac jakimikolwiek zwiazanymi z nia kosztami.
    Gdyby nieprzyjecie oferty przeslanej poczta bylo mozliwe tylko poprzez
    zlozenie oswiadczenia, doszlibysmy do absurdu. Biorac pod uwage liczbe
    ofert, jakie codziennie znajduje w skrzynace pocztowej, to nie mialbym czasu
    na nic innego, jak pisanie rzeczonych oswiadczen: do Media Marktu, ze
    rezygnuje z zakupu telewizora za 999 zlotych; do szkoly jezykow obcych, ze
    rezygnuje z zapisania sie na angielski; do spoldzielni rzemieslniczej, ze
    rezygnuje z montazu okien plastikowych; do spldzielczego banku ogrodnictwa,
    ze rezygnuje z zakladania u nich konta; do przedszkola rodzinnego ze nie
    chce sie zapisac do przedszkola; do biura podrozy ze rezygnuje z udzialu z
    wycieczki do Czestochowy mimo towarzyszacej jej mozliwosci zakupu
    atrakcyjnych artykulow; i tak dalej, i tak dalej.

  • 8. Data: 2005-04-26 18:31:23
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    "Tomek" <t...@g...pl> writes:

> [...]
    > Gdyby nieprzyjecie oferty przeslanej poczta bylo mozliwe tylko poprzez
    > zlozenie oswiadczenia, doszlibysmy do absurdu.

    Taki absurd jeszcze bardzo niedawno byl w swietle prawa faktem.
    --
    Krzysztof Halasa

  • 9. Data: 2005-04-27 15:55:53
    Od: Marcin Kasperski <M...@s...com.pl>

    MariB <m...@w...pl> writes:

> [...]
    > skończyła się u jakiegoś kierownika oddziału, który sam napisał
    > odręcznie takie oświadczenie i dał mi do podpisu

    ???????

    Ja tak z rok temu dostałem jakąś nie zamawianą kartę z BPH
    PBK. Włożyłem ją po prostu do kosza i na tym zakończyłem swoją
    aktywność - no, dla zasady ją przeciąłem.

    Jeśli nie podpisałeś umowy o kartę z bankiem to ... czym się tu
    przejmować?

    No chyba że to jakieś wznowienie było.

  • 10. Data: 2005-04-29 21:26:52
    Od: "anii" <a...@k...com>

    > Taki absurd jeszcze bardzo niedawno byl w swietle prawa faktem.
    > --
    > Krzysztof Halasa

    Hyba w epoce kamiennej.....

    .