    From: MariB <m...@w...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Niechciana Karta Kredytowa z PKO BP
    Date: Tue, 26 Apr 2005 13:58:48 +0200
    To: KrzysiekPP <k...@S...op.pl>

    KrzysiekPP wrote:

    > Byc moze anulują, trzeba sie o to upomniec.

    Kiedy ja ją dostałem pierwszy rok był gratis...

    A oto jak z nią się rozstałem (kilka dni po otrzymaniu)

    1. Wybrałem się do oddziału.
    2. Pani chciała, bym napisał oświadczenie, że rezygnuję. Napisałem....
    3. Potem wspomniałem, że nie bardzo chcę dostawać coś, czego nie
    zamawiałem.
    4. Pani stwierdziła, że wobec tego mam napisać oświadczenie, że nie chcę
    w przyszłości otrzymywać tego typu ofert.
    5. Opadły mi ręce, stałem się "klientem awanturującym się", sprawa
    skończyła się u jakiegoś kierownika oddziału, który sam napisał
    odręcznie takie oświadczenie i dał mi do podpisu