  • 1. Data: 2005-04-26 10:32:59
    Temat: OpenFinance - ktos korzystał?
    Od: "Miroslaw Kowalski" <m...@N...gazeta.pl>

    Witam,
    Dostałem doklejke do maila posrednika inwestycyjno-kredytowego
    http://www.open.pl. Chwala sie niskimi % za kredyty. Udałem sie w Poznaniu pod
    adres wziety z ich strony (Ratajczaka 27), a tam obśrumpana kamienica z
    gromada lokatorów. Zero szyldu, nic... Może ktoś już sie o nich otarł?
    Pozdrawima
    mirek

  • 2. Data: 2005-04-26 10:36:31
    Temat: Re: OpenFinance - ktos korzystał?
    Od: "T.Omasz" <t...@f...pl>

    Dnia Tue, 26 Apr 2005 10:32:59 +0000 (UTC), Miroslaw Kowalski
    <m...@N...gazeta.pl> napisał:

> [...]
    > adres wziety z ich strony (Ratajczaka 27), a tam obśrumpana kamienica z
    > gromada lokatorów. Zero szyldu, nic... Może ktoś już sie o nich otarł?

    Gdybym miał się ocierać, to wybrałbym chyba jednak GoldenEgg.
    http://www.goldenegg.pl

    --
    Niech żyją ci, co powinni, a resztę niech trafi szlag!
    <prywatnie pisz do mnie na serwer pocztowy gazeta.pl>

  • 3. Data: 2005-04-26 13:07:15
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Miroslaw Kowalski <m...@N...gazeta.pl> wrote:
> [...]
    > Poznaniu pod adres wziety z ich strony (Ratajczaka 27), a tam
    > obśrumpana kamienica z gromada lokatorów. Zero szyldu, nic... Może

    Sam Open jest ok, wiec tutaj nie ma sie co obawiac. Kamienica? No coz :)

    Zadbaj o swoje pieniądze!

  • 4. Data: 2005-04-26 13:08:27
    Od: "Grzes" <p...@S...o2.pl>

    ja poszedłem do nich w warszawie bo chcialem wziąć kredyt hipoteczny na
    mieszkanie i myslalem ze mi cos podpowiedzą a oni zamiast mi przedstawic
    oferte na kredyty to zaczeli mi przedstawiac oferte w co zainwestowac
    pieniadze a kredyt zamiast brac na kilka lat jak chcialem to zeby brac na 30
    lat, płacic gigantyczne odsetki a pieniądze które w tym czasie nie wydam na
    kredyt to żeby przeznaczyc na inwestycje. Krótko mówiąc zupełnie nie
    słuchali co mnie interesuje tylko kombinowali jak wyciągnąć pieniądze ode
    mnie na jakieś fundusze inwestycyjne
    Nigdy wiecej do nich nie pójdę, lepszy jest expander, daja konkretnie to co
    chcesz....

    Grześ

    Użytkownik "Miroslaw Kowalski" <m...@N...gazeta.pl> napisał w
    wiadomości news:d4l5cr$svp$1@inews.gazeta.pl...

  • 5. Data: 2005-04-27 12:30:37
    Od: Piotr Miller <p...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 26 Apr 2005 15:08:27 +0200, Grzes napisał(a):

> [...]
    > mnie na jakieś fundusze inwestycyjne
    > Nigdy wiecej do nich nie pójdę, lepszy jest expander, daja konkretnie to co

    A ja korzystałem z ich usług i potwierdzam słowa Michała. Są na prawdę
    OK! Może trafiłeś na kiepskiego doradcę.

    Druga sprawa, że to co Ci doradzali nie jest wbrew pozorów bez sensu.
    Poczytaj sobie:
    - to pierwsze: http://tinyurl.com/3kw3z
    - a to drugie: http://tinyurl.com/69gol

    Rozumiem, że może nie takiej oferty oczekiwałeś, ale w takim razie
    trzeba było wykazać odrobinę asertywności i stanowczo stwierdzić, że
    inna oferta Cię nie interesuje.

    --
    Pozdrowienia śle nie kto inny jak
    P.I.T.E.R.: Person Intended for Troubleshooting and Efficient Repair