  • Data: 2003-09-29 18:00:52
    Temat: Re: Niechcialbym krakac ale zle mi to pachnie
    Od: "Czeslaw M." <c...@d...slp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Grzegorz Kasperek wrote:

    > mówie o tym co zrobil dla UW przed wyborami, facet nawet nie potrafi zdobyc i
    utrzymac wladzy, totalna amatorszczyzna

    Takich co potrafia zdobyc i utrzymac wladze to u nas dostatek. Oddaje im
    40% swojej kasy.

    Balcerowicz nie musi sie trzymac stolka, ma oprocz tego mozg i jaja wiec
    nie zginie.

    Powiem Ci cos:
    Przewiozlem sie troche na nim bo go nie docenilem. Bylem przekonany ze
    dolary pojda w gore i poszlyby gdyby kasa rzadzil jakis idiota ktorego
    nazwiska nie bede wymienial bo zasadniczo lista takich zbyt dluga by sie
    zrobila.
    Ale B nie dal sie zaszczuc i trzymal sie regul ekonomii i stracilem na
    dolarach.
    Powiem jeszcze cos:
    Wole dalej tracic przy Balcerowiczu niz zyskiwac przy tych postepowych
    inflacjotworcach za ktorych geniusz beda placic nasze wnuki, nie tylko my.

    Ale nie bedziesz prorokiem we wlasnym kraju a skleroza nie boli:
    2-3 lata temu B powiedzial ze jesli nie ruszy sie podatkow (w tym temat
    liniowego) to bezrobocie bedzie jakie wlasnie mamy.
    Bo matematyki nie da sie oszukac.
    A jesli jeszcze teraz nie zrozumiemy to bedziemy mieli bezrobocie 25%. A
    jesli wtedy nie zrozumiemy to [ ... wstawic ciag dalszy ...].

    Tylko co do cholery JA mam zrobic ?
    Wprowadzic podatek liniowy czy sp* za granice ? Ale jeszcze trzeba by
    zabrac dzieci, rodzine ..bla bla bla.
    Siedze w g* po uszy i klne bo mam ciut za mala firme zeby sp* na Cypr.
    I zastanawiam sie kiedy sie dowiem, ze bank mie wyplaci mi mojej wlasnej
    kasy bo NIE I JUZ i mozemy mu nagwizdac.
    Moze nas ostrzeg? zeby zabierac pieniadze bo sie wali ?
    Mniej wiecej tak jak prezesi ENRON-u ostrzegli swoich pracownikow.

    Ostatnia obserwacja:
    Standartowy polityk sprzeda wlasna mame za 3 glosy wiecej w wyborach i
    tym sie rozni od kogos co nie potrzebuje wlazic komus w d* dla kasy i
    wladzy.
    Dlatego Balcerowiczowi wierze a politykom nie.

    I dosc, nie ta grupa ale nie ja to zaczalem.
    ---
    Cz.