  • Data: 2017-12-07 17:04:15
    Temat: Re: Nest odsetki
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu środa, 6 grudnia 2017 22:11:45 UTC+1 użytkownik Dominik 'Rathann' Mierzejewski
    napisał:

    > poinformowali dopiero kilka dni temu. Co ciekawe, przysłali
    > papierową pocztą przeprosiny w odpowiedzi na reklamację i...
    > pendrive 8GB w drewnianej obudowie z logo Nest.

    Też dostałem, z przeprosinami za zwłokę w realizacji dyspozycji odstąpienia od umowy.
    A Twój był w skrzyneczce? ;) Wpakowali tą skrzynkę do zwykłej koperty, pogniotło się
    przez to pismo ;>
    Teraz żonie zamknęli konto, ale nie zamknęli umowy ramowej (można się zalogować do
    "pustego" ST) - choć sama umowa ramowa mówi o tym, że jak się zamyka wszystkie konta
    to rozwiązywana jest też umowa ramowa - więc kolejna reklamacja złożona i może
    kolejny pendrive dadzą, jeśli im się nie skończą z powodu tej draki z naliczaniem
    podatku...