  • Data: 2017-12-08 10:17:56
    Temat: Re: Nest odsetki
    Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu piątek, 8 grudnia 2017 09:52:37 UTC+1 użytkownik Dawid Rutkowski napisał:
> [...]
    reklamacja złożona i może kolejny pendrive dadzą,

    > Takie specjalne, co to nie można ich kupić, a jedynie dostać - jak najbardziej (mam
    np. taki mikrusik od firmy axiomtek, przywiózł go prawdziwy Chińczyk z Tajwanu - bo
    powiedziałem, że mogą przyjechać, jeśli przywiozą cukierki, no to przywieźli takie
    ;).
    > A tego pierwszego z nesta oddałem, więc chciałbym drugi ;>
    > A na serio - reklamację napisałem - z resztą czy to jakiś wielki wysiłek jest, może
    Ty się banków boisz? - żeby zamknęli umowę ramową, a pen to tak przy okazji.

    Nie otwieram niepotrzebnych kont więc i reklamacji odnośnie ich zamykania pisać nie
    zamierzam
    Otwierać konto tylko dlatego bo bank da talon do biedronki czy innego pendriva to dla
    mnie bardzo dziwny sport ale co tam kto lubi
    Mam jedno konto na które wpływają nasze wynagrodzenia do niego 2 debetówki(moja i
    żony) i działa. Mam tez od początku chyba rachunek w mbanku- tam przelewam co miesiąc
    stała kwotę i stamtąd opłacam wszelkie rachunki prąd, gaz woda, tel itp(jednym
    przelewem bo korzystam z bm.pl) oraz Allegro, Aliexpres itp.
    Mógłbym to samo robić w sumie ze swojego podstawowego ROR ale że od lat robię to z
    mBanku to już przywykłem, mam historię w jednym miejscu nie murze się zastanawiać z
    jakiego banku opłaciłem polisę czy podatek od nieruchomości. No i w mBanku póki co
    wszystko jest za darmo.
    To samo z KK- nie ma nie korzystam nie interesują mnie więc okresy bez odsetkowe,
    minimalne kwoty do spłaty i takie tam bzdety. Nie muszę też banku prosić o anulowanie
    naliczonych odsetek bo 1 grosz za mało wpłacony albo dzień za późno(a tacy delikwenci
    tu na grupie pisują)
    Oszczędności tez trzymam w swoim podstawowym banku bo przy różnicach oprocentowania
    lokat rzędu 0,1-1% nie ma wg mnie sensu przenoszenie się do konkurencji, wczytywanie
    się w ich regulaminy szukanie haczyków itp. A zyski miesięcznie z tego pewnie nie
    większe jak równowartość ceny flaszki by były.