  • Data: 2017-12-08 22:27:52
    Temat: Re: Nest odsetki
    Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu piątek, 8 grudnia 2017 18:02:00 UTC+1 użytkownik Waldek napisał:
> [...]
    minimalne kwoty do spłaty i takie tam bzdety. Nie muszę też banku prosić o anulowanie
    naliczonych odsetek bo 1 grosz za mało wpłacony albo dzień za późno(a tacy delikwenci
    tu na grupie pisują)
    oprocentowania lokat rzędu 0,1-1% nie ma wg mnie sensu przenoszenie się do
    konkurencji, wczytywanie się w ich regulaminy szukanie haczyków itp. A zyski
    miesięcznie z tego pewnie nie większe jak równowartość ceny flaszki by były.

    > Hmm ... to właściwie po co czytasz/piszesz na grupe
    > skoro używasz właściwie tylko 1 ROR-u + mBąka do opłat ?
    > Żadne "wisienki" Cię nie interesują więc ...nie szkoda czasu ? - LOL

    A to grupa o wisienkach jest?

    > Miałem/mam konta prawie we wszystkich bankach
    > Nie jest to dla mnie problemem - raczej sympatyczna zabawa
    > bardziej dla samej zabawy niźli osiągania istotnych zysków.

    Różne zboczenia ludzie miewają

    > Tu 2 zł, tam piątak, gdzie indziej stówka czasem kilka stówek
    > ważne aby się dobrze bawić przy okazji ;)

    Dziwna zabawa ale co tam kto woli
    > Np. "cofkę" za rachunek w knajpie,
    > i tak zostawiam zwykle w formie napiwku :)

    A za chwilę żebranina do banku zeby pendriva w drewnianym pudelku przysłali;)