  • 1. Data: 2004-06-30 13:26:38
    Temat: "Nasza wspólnota" - specjalna oferta dla wspólnot mieszkaniowych
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    PKO Bank Polski dostrzegając potrzeby rosnącej liczby wspólnot
    mieszkaniowych przygotował - w postaci pakietu usług związanych z
    prowadzeniem rachunku bieżącego - specjalną ofertę. Od 1 lipca br. oferta
    banku poszerzona zostaje o Pakiet "Nasza Wspólnota"
    http://banki.prnews.pl/index.php/display,5710

    --
    Michał 'Amra' Macierzyński || wortal public relations: http://www.PRnews.pl
    Uwaga! Konkurs - http://www.prnews.pl/lukas/

  • 2. Data: 2004-06-30 16:08:32
    Od: "Bogdan B." <b...@h...pl>

    Michał 'Amra' Macierzyński wrote:
> [...]
    > prowadzeniem rachunku bieżącego - specjalną ofertę. Od 1 lipca br.
    > oferta banku poszerzona zostaje o Pakiet "Nasza Wspólnota"

    "Atutem Pakietu "Nasza Wspólnota" jest jego cena. Miesięczna opłata wynosi
    40 zł."
    :))))))))
    Nasza wspólnota (pisane z małej litery) płaci tylko po 1 zł za każdy przelew
    wychodzący.
    Nie wiem jaka inna wspólnota (też pisane z małej litery) zechce takie coś.

    Bogdan B.

  • 3. Data: 2004-06-30 16:11:07
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Bogdan B. <b...@h...pl> wrote:
    > Nasza wspólnota (pisane z małej litery) płaci tylko po 1 zł za każdy
    > przelew wychodzący.

    A co z oplata za prowadzenie rachunku?

    http://www.PRnews.pl Uwaga! Konkurs - http://www.prnews.pl/lukas/

  • 4. Data: 2004-06-30 16:27:14
    Od: "MarekZ" <m...@w...irc.pl>

    Użytkownik "Bogdan B." <b...@h...pl> napisał w wiadomości

    > Nasza wspólnota (pisane z małej litery) płaci tylko po 1 zł za każdy
    przelew
    > wychodzący.
    > Nie wiem jaka inna wspólnota (też pisane z małej litery) zechce takie coś.

    ktory bank ?

    marekz

  • 5. Data: 2004-06-30 17:26:08
    Od: "Bogdan B." <b...@h...pl>

    MarekZ wrote:

> [...]

    Pekao SA oddział w Gliwicach.
    Zaproponował nam to nowy zarządca którego mamy od zeszłego roku,
    więc nie wiem czy to jest standartowa oferta czy facet ma jakiś układ z
    bankiem.
    W każdym razie opłaca się.

    Bogdan B.

  • 6. Data: 2004-06-30 17:26:35
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Bogdan B. <b...@h...pl> wrote:
> [...]
    > Zaproponował nam to nowy zarządca którego mamy od zeszłego roku,
    > więc nie wiem czy to jest standartowa oferta czy facet ma jakiś układ

    Ale nie odpowiedziales ile kosztuje _utrzymanie_ rachunku. Bo cena przelewu
    to rzecz drugorzedna

    http://www.PRnews.pl Uwaga! Konkurs - http://www.prnews.pl/lukas/

  • 7. Data: 2004-06-30 17:27:44
    Od: "Bogdan B." <b...@h...pl>

    Michał 'Amra' Macierzyński wrote:

    > Ale nie odpowiedziales ile kosztuje _utrzymanie_ rachunku. Bo cena
    > przelewu to rzecz drugorzedna

    0 zł

  • 8. Data: 2004-06-30 17:29:44
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Bogdan B. <b...@h...pl> wrote:
    > 0 zł

    Az trudno uwierzyc. No ale jesli tak twierdzisz? Jakas oferta specjalna i to
    w Pekao SA :)

    http://www.PRnews.pl Uwaga! Konkurs - http://www.prnews.pl/lukas/

  • 9. Data: 2004-06-30 17:34:38
    Od: "Bogdan B." <b...@h...pl>

    > Az trudno uwierzyc. No ale jesli tak twierdzisz? Jakas oferta
    > specjalna i to w Pekao SA :)

    Tak nam to przedstawił zarządca i nasz zarząd.
    Nie obiecuję że szybko, ale jak spotkam sąsiada-prezesa to poproszę żeby
    zajrzał do wyciągów i się upewnię ;-)

    Bogdan B.

  • 10. Data: 2004-06-30 17:41:19
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Bogdan B. <b...@h...pl> wrote:
    > Tak nam to przedstawił zarządca i nasz zarząd.
    > Nie obiecuję że szybko, ale jak spotkam sąsiada-prezesa to poproszę
    > żeby zajrzał do wyciągów i się upewnię ;-)

    Zobacz, bo normalnie, to chyba trzeba zalozyc
    rachunek biezacy, a to juz 60 zl miesiecznie:

    Opłaty i prowizje

    otwarcie rachunku bieżącego lub pomocniczego: po 50 zł
    prowadzenie rachunku bieżącego lub pomocniczego w złotych: min. 60 zł zł
    miesięcznie za każdy rachunek
    prowadzenie walutowego rachunku bieżącego lub pomocniczego: min. EUR 14, USD
    16, GBP 10 lub CHF 21 miesięcznie za każdy rachunek
    wpłaty gotówkowe na rachunek podmiotu gospodarczego z tytułu prowadzonej
    działalności gospodarczej: od 0,5%, min. 15 zł
    przelewy w formie papierowej na rachunki prowadzone
    w Banku Pekao SA: min. 2 zł
    w innych bankach: 6,50 zł
    przelewy w formie elektronicznej na rachunki prowadzone
    w Banku Pekao SA: 1 zł
    w innych bankach: min. 3,50 zł
    korzystanie z usługi Pekao24: bez opłat
    http://www.pekao.com.pl/korpo1.xml?/sid=41/lang=PL/9