  • 21. Data: 2002-03-09 11:52:38
    Temat: Re: Napiwek VISĄ?!
    Od: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl>

    vOn 5 Mar 2002 15:09:42 GMT, Adam Płaszczyca <_...@i...pl> wrote:

    >Normalnie - POS ma taka opcję. I do tego taka transakcja jest zawsze do
    >wycofania.

    Czyli przy kartach plaskich jest to kolejny sposob na niedozwolony
    debet nawet przy pelnym onlinie ?
    Bo chyba pos nie przeprowadza drugiej autoryzacji na kwote napiwku ?
    --
    Wojtek Frabinski ICQ 50443653
    w...@a...net.pl

  • 22. Data: 2002-03-09 12:14:52
    Od: "Robert Wicik" <R...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Wojtek Frabinski" <w...@a...net.pl> napisał w wiadomości
    > Czyli przy kartach plaskich jest to kolejny sposob na niedozwolony
    > debet nawet przy pelnym onlinie ?
    > Bo chyba pos nie przeprowadza drugiej autoryzacji na kwote napiwku ?

    Wniosek: Gdy kogoś nie stać, niech nie daje napiwków :))).

    Pozdrawiam
    R.Wicik

  • 23. Data: 2002-03-09 13:22:50
    Temat: Re: Napiwek VISˇ?!
    Od: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl>

    On Sat, 9 Mar 2002 13:14:52 +0100, "Robert Wicik"
    <R...@p...onet.pl> wrote:

    >Użytkownik "Wojtek Frabinski" <w...@a...net.pl> napisał w wiadomości
    >
    >Wniosek: Gdy kogoś nie stać, niech nie daje napiwków :))).

    Problem moze powstac, kiedy zlodziej troche zaszaleje nasza VE i
    bedzie mial gest :-)
    Pewnie na takie "dobijanie" dla plaskich mozna bez problemu zrobic
    chargeback, ale regulacje organizacji platniczyc z bankami to jedno a
    zachowanie na lini bank klient to drugie.

  • 24. Data: 2002-03-09 13:30:35
    Od: "Robert Wicik" <R...@p...onet.pl>

    > Problem moze powstac, kiedy zlodziej troche zaszaleje nasza VE i
    > bedzie mial gest :-)

    Rzeczywiście. Złodziej może nie wiedzieć, że nas nie stać na napiwek :)
    Ale myślę, że złodziej raczej kupi jakiś sprzęt AGD RTV, niż pójdzie na
    obiad z kradzioną VE.

    Pozdrawiam.
    R.Wicik

  • 25. Data: 2002-03-10 10:01:36
    Od: Adam Płaszczyca <o...@m...oldfield.org.pl>

    Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl> wrote:

    > Czyli przy kartach plaskich jest to kolejny sposob na niedozwolony
    > debet nawet przy pelnym onlinie ?
    > Bo chyba pos nie przeprowadza drugiej autoryzacji na kwote napiwku ?

    Przeprowadzać nie przeprowadza, ale jezeli transakcja byla bez
    autoryzacji, to AFAIK bank nie zaakceptuje takiej transakcji.

    --
    ___________ (R)
    ___________/ mail: _...@i...pl UIN: 4098313

  • 26. Data: 2002-03-10 10:02:31
    Od: Adam Płaszczyca <o...@m...oldfield.org.pl>

> [...]
    > chargeback, ale regulacje organizacji platniczyc z bankami to jedno a
    > zachowanie na lini bank klient to drugie.

    Tak samo jak dla wypukłych. A co do relacji Klient-Bank, to klient sam
    wybiera...

    --
    ___________ (R)
    ___________/ mail: _...@i...pl UIN: 4098313

  • 27. Data: 2002-03-10 10:28:23
    Od: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl>

    On 10 Mar 2002 10:01:36 GMT, Adam Płaszczyca
    <o...@m...oldfield.org.pl> wrote:

    >Przeprowadzać nie przeprowadza, ale jezeli transakcja byla bez
    >autoryzacji, to AFAIK bank nie zaakceptuje takiej transakcji.

    No to jak w koncu, mozna dac napiwek VE czy nie ?!

  • 28. Data: 2002-03-11 11:25:59
    Od: t...@p...fm (Tomasz Staszewski)

    Wojtek Frabinski wrote:

    > No to jak w koncu, mozna dac napiwek VE czy nie ?!

    Pisałem już w tym wątku, że mi się taka operacja Maestrem udała ino co
    bank trochę zgłupiał przy rozliczeniu i blokady nie zdjął.

    pzdr

    Tomek