  • 1. Data: 2002-12-07 14:51:01
    Temat: Najwazniejsze cechy KK
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    Na co zwracacie uwage przy wybieranie karty kredytowej? Oplata za wydanie,
    grace period, ubezpieczenie, a moze oprocentowanie? Czy moze zupelnie cos
    innego? ;)

    Maciej

  • 2. Data: 2002-12-07 15:03:23
    Temat: Re: Najwazniejsze cechy KK
    Od: "Robert" <s...@o...pl>

    In news:ast1tq$a68$1@news.tpi.pl, MK wrote:
    > Na co zwracacie uwage przy wybieranie karty kredytowej? Oplata za
    > wydanie, grace period, ubezpieczenie, a moze oprocentowanie? Czy moze
    > zupelnie cos innego? ;)

    Wazniejsze na gorze:

    mozliwosc uzyskania zadowalajacego limitu
    mala biurokracja przy wniosku
    oplata za wydanie/uzytkowanie
    grace period
    ubezpieczenie
    okres wydania (2 lata lepiej niz 1 rok)
    podglad operacji przez net
    bez pelnego numeru karty na wyciagach papierowych
    "reklamowalnosc" transakcji (choc to trudno wiedziec a priori)

    --
    Robert

  • 3. Data: 2002-12-07 15:34:40
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    Użytkownik "Robert" <s...@o...pl> napisał w wiadomości

    > mozliwosc uzyskania zadowalajacego limitu
    > mala biurokracja przy wniosku

    Takie cechy jest bardzo trudno ocenic i porownac.
    Wpadlo mi do glowy 19 cech ktore moga byc wazne przy wyborze karty.

    Roczna opłata za wydanie/użytkowanie [pierwszy rok]
    Roczna opłata za wydanie/użytkowanie [kolejne lata]
    Grace period
    Oprocentowanie kredytu
    Prowizja za transakcje gotówkowe
    Prowizja za transakcje bezgotówkowe
    Ubezpieczenie [limit odpowiedzialności banku]
    Ubezpieczenie [udział własny]
    Opłata za ubezpieczenie
    Automatyczna spłata zdłużenia [100%]
    Automatyczna spłata zdłużenia [kwota minimalna]
    Automatyczna spłata zadłużenia [zdefiniowana przez użytkownika część
    zadłużenia]
    Informacja o transakcjach [Internet]
    Informacja o transakcjach [WAP]
    Informacja o transakcjach [Telefon/IVR]
    Informacja o transakcjach [SMS]
    Ilość kart dodatkowych
    Opłata za kartę dodatkową
    Minimalny wymagany dochód

    Cos jeszcze powinno zostac dodane?

    Prosze o pomoc w uzupelnieniu danych dla

    Citibank VISA Silver
    BZWBK VISA Classic
    MultiBank VISA Classic
    Lukas Bank VISA Classic
    Millennium VISA Economic
    BPHPBK VISA Classic

    Pozdrawiam
    Maciej

  • 4. Data: 2002-12-07 15:42:31
    Od: "Maciej Bebenek" <m...@U...TO.komorka.org>

    > Takie cechy jest bardzo trudno ocenic i porownac.

    Zdecydowanie latwo :-)

    Z mojego podworka - skladalem w banku X wniosek o KK i wystarczyla historia rachunku
    (prowadzonego od prawie roku w
    TYM banku) + deklaracja wplywow. W tym samym banku zlozylem wniosek o debet w
    rachunku i okazalo sie, ze (jako
    prowadzacy DG) mam przedstawic wpis do ewidencji, regon, nip itepe... a pewnie zaraz
    sie okaze, ze jeszcze jakies
    zaswiadczenia o tzw. niezaleganiu... Jak myslisz, czy bank X ma mala czy duza
    biurokracje ?
    :-)

    M.

  • 5. Data: 2002-12-07 15:50:56
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    Użytkownik "Maciej Bebenek" <m...@U...TO.komorka.org> napisał w
    wiadomości news:ast4ve$rh9$1@news.tpi.pl...

> [...]
    pewnie zaraz sie okaze, ze jeszcze jakies
    > zaswiadczenia o tzw. niezaleganiu... Jak myslisz, czy bank X ma mala czy

    Dlatego jest trudno porownac ;). Zupelnie inne wymaganiia moga byc w
    stosunku do osoby ktora ma rachunek w banku wydajacym KK, a inne w stosunku
    do osoby ktora takiego rachunku nie posiada. Podobnie sprawa ma sie z trybem
    zatrudnienia umowa o prace, umowa-zlecenia, wlasna DG, wolny zawod czy
    emerytura. W kazdym przypadku bank moze wymagac roznych dokumentow.

    Maciej

  • 6. Data: 2002-12-07 16:00:01
    Od: "Robert" <s...@o...pl>

    In news:ast5e4$dt$1@news.tpi.pl, MK wrote:

> [...]
    > ma sie z trybem zatrudnienia umowa o prace, umowa-zlecenia, wlasna
    > DG, wolny zawod czy emerytura. W kazdym przypadku bank moze wymagac

    No i dlatego jako wygodnicki biore tam gdzie mam rachunek.
    Wplywa to tez na najwazniejszy czynnik: wysokosc limitu.

    --
    Robert

  • 7. Data: 2002-12-07 16:01:20
    Od: "JaKi" <j...@g...pl>

    > Użytkownik "Robert" <s...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Takie cechy jest bardzo trudno ocenic i porownac.
    > Wpadlo mi do glowy 19 cech

    [ciach]

    - monitoring wykonywanych operacji.

    --
    JaKi

  • 8. Data: 2002-12-07 16:20:36
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    Użytkownik "JaKi" <j...@g...pl> napisał w wiadomości

    > - monitoring wykonywanych operacji.

    In plus, czy in minus? ;) Kilka osob tu juz narzekalo na Citi za monitoring
    ;).

    Maciej

  • 9. Data: 2002-12-07 16:22:00
    Od: "Robert" <s...@o...pl>

    In news:ast75o$a10$1@news.tpi.pl, MK wrote:
    > Użytkownik "JaKi" <j...@g...pl> napisał w wiadomości

    > In plus, czy in minus? ;) Kilka osob tu juz narzekalo na Citi za
    > monitoring ;).

    in minus, oczywiscie ;)

    --
    Robert

  • 10. Data: 2002-12-07 16:27:44
    Od: "JaKi" <j...@g...pl>

    > In plus, czy in minus? ;) Kilka osob tu juz narzekalo na Citi za
    monitoring
    > ;).
    Ja bym jednak to wzial mimo wszystko jako in plus ;), wiesz ze narzekac
    mozna na wszytsko ;)

    --
    JaKi