  • 1. Data: 2002-06-11 16:13:09
    Temat: Najbardziej czytelna TOiP
    Od: <m...@p...onet.pl>

    Czy ktoś przeprowadzał ranking najbardziej przejrzystych i czytelnych Tabel
    Opłat i Prowizji w bankach. Różne już rzeczy przeglądałem, ale tu muszę
    pochwalić Lukasa. Dobrze zredagowane, uporządkowane graficznie, podzielone jasno
    i klarownie na 3 różne konta. Wszystko jest wyraźnie napisane, za co klient ma
    płacić. Nawet są wyszczególnione pozycje dla "nie-klientów", którzy chcą wpłacić
    pieniądze na czyjś rachunek. I wszystkie czynności mieszczą się na jednej
    ulotce.

  • 2. Data: 2002-06-11 16:23:55
    Temat: Re: Najbardziej czytelna TOiP
    Od: "Rena" <r...@p...pl>

    zdecydowanie raiffeissen - cala taryfa to malutka ulotka (polowka formatu
    A5) i zdanie na koncu, ze czego nie ma w ulotce, to jest za darmo. tym m.in.
    urzekl mnie ten bank i mam w nim r-k juz ponad rok.

  • 3. Data: 2002-06-11 16:34:44
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Tue, Jun 11, 2002 at 06:23:55PM +0200, Rena wrote:

    > zdecydowanie raiffeissen - cala taryfa to malutka ulotka (polowka formatu
    > A5) i zdanie na koncu, ze czego nie ma w ulotce, to jest za darmo. tym m.in.
    > urzekl mnie ten bank i mam w nim r-k juz ponad rok.

    I jest taka caly czes bez zadnych promocji ;-)

    --

    --w

  • 4. Data: 2002-06-11 16:59:34
    Od: "Rena" <r...@p...pl>

    > I jest taka caly czes bez zadnych promocji ;-)

    dla mnie najwieksza promocja jest to ze place 10 zl m-cznie i to co
    potrzebuje mam za darmo (p/p)

  • 5. Data: 2002-06-11 19:29:49
    Od: "jo44" <j...@f...onet.pl>

    Użytkownik <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości ...
    > Czy ktoś przeprowadzał ranking najbardziej przejrzystych i czytelnych
    Tabel
    > Opłat i Prowizji w bankach. (...)

    Wydaje mi się, że najprostsza to musi być TOiP
    mBanku. (Jeśli to jest bank).

    JO

  • 6. Data: 2002-06-12 06:56:30
    Od: "PiotrC" <p...@w...pl>

    Użytkownik "jo44" <j...@f...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Tabel
    >
    > Wydaje mi się, że najprostsza to musi być TOiP
    > mBanku. (Jeśli to jest bank).

    faktycznie, tylko Ci się wydaje :-)
    Piotr

  • 7. Data: 2002-06-12 07:57:34
    Od: "qb" <q...@q...qb>

    Na pewno latwo do niej nie jest dojsc - zawsze musze sie naklikac i znalesc
    to jako link w tekscie,a nie pozycja w menu ( chyba ze czegos nie
    zauwazylem - pomozcie )
    qb