  • 1. Data: 2002-06-11 16:03:09
    Temat: Banki zaokrąglające podatek
    Od: <m...@p...onet.pl>

    Jakie banki zaokrąglają podatek od odsetek do pełnej złotówki? Z kont, których
    korzystam nie robi tak tylko Inteligo - płaci się zawsze równe 20% i nie można
    uniknąć obelkowania.

  • 2. Data: 2002-06-11 17:33:20
    Temat: Re: Banki zaokrąglające podatek
    Od: "Juulius" <k...@o...pl>

    lukas tez nie zaokragla

  • 3. Data: 2002-06-11 19:10:48
    Od: Bartek Bartoszewicz <b...@p...onet.pl>

    On 11 Jun 2002 18:03:09 +0200, <m...@p...onet.pl> wrote:

    >Jakie banki zaokrąglają podatek od odsetek do pełnej złotówki?
    Zaden bank nie zaokragla podatku do pelnej zlotowki.
    Zaokraglana jest podstawa do pelnych zlotych. Podatek "sam wychodzi"
    zaokraglany do pelnych dziesiatek groszy.

    > Z kont, których
    >korzystam nie robi tak tylko Inteligo - płaci się zawsze równe 20% i nie można
    >uniknąć obelkowania.
    Lukas nie zaokragla.

    Pozdrawiam
    BB

  • 4. Data: 2002-06-12 05:34:46
    Od: "Speedd" <S...@k...net.pl>

    PKOSA tez nie zaokragla na eurokoncie.

  • 5. Data: 2002-06-12 05:56:48
    Od: "Pawel Kierski" <p...@m...com.pl>

    Użytkownik <m...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:5...@n...onet.pl...
    > Jakie banki zaokrąglają podatek od odsetek do pełnej złotówki? Z kont,
    > których korzystam nie robi tak tylko Inteligo - płaci się zawsze równe
    > 20% i nie można uniknąć obelkowania.

    Zaraz. A może by tych "niezaokrąglających" ścignąć jakoś? Było nie
    było działają niezgodnie z obowiązującym prawem. Ja wiem, że nasza
    kochana Polska to dziwny kraj, ale dlaczego nie spróbować wprowadzić
    trochę normalności - dla zasady?

    Paweł Kierski
    p...@m...com.pl

  • 6. Data: 2002-06-12 07:27:22
    Od: "GoGush" <N...@p...onet.pl>

    > Podatek "sam wychodzi"
    > zaokraglany do pelnych dziesiatek groszy.

    Pod warunkiem ze placi wg pelnych stawek , bo jak placi np 9,5 % bo jest
    nierezydentem to juz tak nie wyjdzie .
    No i ze nie dotyczy to rachunkow walutowych bo tam podatek pobrany od
    klienta nie wyjdzie zaokraglany , a wyslany do US tak.

    Pozdr

    ------
    UWAGA !!
    Odpowiadajac na ten e-mail usun : NOSPAM z adresu

  • 7. Data: 2002-06-12 10:27:00
    Od: "GoGush" <N...@p...onet.pl>

    > Zaokraglana jest podstawa do pelnych zlotych. Podatek "sam wychodzi"
    > zaokraglany do pelnych dziesiatek groszy.

    A tak wogole to wyglada to na to ze nie dosc ze nie zaokraglaja podatku to
    podstawy rowniez nie bo inaczej nie wyszly by im grosze .....

    Pzdr

    ------

  • 8. Data: 2002-06-12 19:13:57
    Od: "bodziulek71" <b...@p...onet.pl>

    Podstawę opodatkowania powinno się zaokrąglać do pełnych złotych (wg. zasad
    matematyki) i podatek jest wtedy zawsze wielokrotnością 20 groszy. Wielki
    BZWBK miał błąd w swoim systemie i zaokrąglał podstawę do pełnych złotych w
    górę ale już to naprawili.

    Bank, w którym pracuję nalicza podatek zgodnie z zasadami. Mały bank ale
    dobry: piąte miejsce w rankingu Rzeczpospolitej!

  • 9. Data: 2002-06-13 14:42:22
    Od: "Witek" <w...@p...onet.fi>

> [...]
    których
    > korzystam nie robi tak tylko Inteligo - płaci się zawsze równe 20% i nie

    http://www.expander.pl/cgi-bin/expande
    r/homepage/information.jsp?BV_SessionI
    D=@@@@0257227694.1023979107@@@@&BV_Eng
    ineID=ccchadcfgmhjimecfnjcgikdhffdgoi.
    0&type=articles&catOID=-1073754805&contentOID=107452
    7731

  • 10. Data: 2002-06-13 15:09:20
    Od: g...@t...net.pl (Grzegorz Dabrowski)

    Witek napisal: