  • 1. Data: 2002-06-11 15:59:14
    Temat: Visa w Fortisie
    Od: "Grzegorz Bauer" <g...@k...net.pl>

    Obciążeniówki Fortisa tj. Visa Classic i Gold od 1 lipca mają 0% od transakcji
    bezgotówkowych. Nieźle, może sie skuszę.

    GBU
    archiwum i przeszukiwanie newsów
    http://www.polnews.pl

  • 2. Data: 2002-06-11 16:01:32
    Temat: Re: Visa w Fortisie
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > Obciążeniówki Fortisa tj. Visa Classic i Gold od 1 lipca mają 0% od
    transakcji
    > bezgotówkowych. Nieźle, może sie skuszę.

    ehehehe, to moze ja tez sie skusze??? ;D

  • 3. Data: 2002-06-11 20:19:21
    Od: m...@i...pl (Adam_mb)

    >ehehehe, to moze ja tez sie skusze??? ;D

    a sprobuj ;-)

    A moze ja tez? A potem obsmarujemy ich na pbb, jak to nie chca wydawac VC do
    e-pakietow...

    --
    <xml-sig>
    <header> Adam

  • 4. Data: 2002-06-11 20:33:58
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > A moze ja tez? A potem obsmarujemy ich na pbb, jak to nie chca wydawac VC
    do
    > e-pakietow...

    Nie daja. Niestety. Maja niezwlocznie powiadomic, kiedy tylko wprowadza. A
    wprowadza jak bedzie zainteresowanie klientow.... Ciekawe jak mam im
    powiedziec, ze jestem zainteresowany??? ;)

  • 5. Data: 2002-06-11 21:30:10
    Od: "Grzegorz Podsiadło" <e...@s...pl>

    AMRA wrote in news:ae5mqo$c7b$1@news.onet.pl:

> [...]
    > wprowadza. A wprowadza jak bedzie zainteresowanie klientow....
    > Ciekawe jak mam im powiedziec, ze jestem zainteresowany??? ;)

    Ja im napisałem dziś w wewnętrznej poczcie. Odpowiedź klasyczna:

    "Szanowny Panie,
    Wprowadzenie karty Visa Classic nie jest obecnie ekonomicznie
    uzasadnione, gdyż zainteresowanie tym produktem wœród posiadaczy
    rachunku e-Pakiet jest małe. Bank nie zrezygnował z planu wprowadzenia
    tejże karty i gdy tylko to nastšpi, klienci zostana poinformowani."

    W informacjach głoszą że: "Karta płatnicza VISA Classic wydawana jest
    do Rachunku Srebrnego, Złotego lub Złotego VIP (w szczególnych
    przypadkach również do ROR). ". Więc może by zaczęli w szczególnych
    wypadkach do E-Pakietu wydawać. ;)

    Tak btw. czy kiedyś za pomocą menu "Wnioski" złożyłeś wniosek o VE
    ?;))) Właśnie się zastanawiam czy to działa. ;))

    A poza tym ustaliliśmy z miłą Panią z 0801fortis że zdanie na początku
    TOiP pt.
    "Fortis Bank Polska SA nie pobiera opłat i prowizji od następujšcych
    operacji:
    Od wypłat gotówkowych z rachunków w oddziałach FORTIS Bank Polska SA"
    jest nieprawdziwe. :>

    --
    empeg

    {BEDCBB99-5987-4D3F-9AC6-0E7AEFBD3D0D}

  • 6. Data: 2002-06-12 09:17:29
    Od: "Jan Słupicki" <j...@p...pl>

    Użytkownik "Grzegorz Bauer" <g...@k...net.pl> napisał w wiadomości
    > Obciążeniówki Fortisa tj. Visa Classic i Gold od 1 lipca mają 0% od
    transakcji
    > bezgotówkowych. Nieźle, może sie skuszę.

    O ile wiem to dla transakcji bezgotówkowych nigdy się nie pobiera prowizji
    od właściciela karty (prowizję płaci sklep) bez względu na rodzaj karty i
    bank
    (a przynajmniej nie słyszałem o czymś takim).

    ----
    Jan Słupicki

  • 7. Data: 2002-06-12 09:25:52
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

> [...]
    > bank
    > (a przynajmniej nie słyszałem o czymś takim).

    Ooooo - a slyszales o kaertach typu charge??? Zazwyczaj placisz 1% (ale moze
    byc wiecej). I splacasz konkretnego dnia miesiaca.
    Tak dzialaja np karty Visa concerto w Pekao SA czy wlaasnie karty z
    Fortisa...
    Czyli mamy kolejne bezprowizyjne karty, podobne do tych shella z Pekao

  • 8. Data: 2002-06-12 09:48:41
    Od: RobertS <r...@g...pl>

    AMRA napisał(a):

    > Czyli mamy kolejne bezprowizyjne karty, podobne do tych shella z Pekao

    mamy??? dali ci w koncu tego charga??? ;-)))

    roberts

  • 9. Data: 2002-06-12 10:25:41
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > mamy??? dali ci w koncu tego charga??? ;-)))

    My, jako spolecznosc ;)))
    A mnie nie dali, kurde... hlip, hlip - no ale co zrobie?

  • 10. Data: 2002-06-12 13:43:22
    Od: "Sebastian Marian" <s...@w...pl>

    Ja tez dostalem cos takiego, cienizna straszna a juz jest spora grupa osob,
    ktore by chcialy miec ta VC. Moze jak ich zasypiemy mailai to pomysla,
    zreszta posiadaczy e-pakietu w zeszlym roku bylo cos kolo 1000 osob.
    Sebastian-Marian