  • 21. Data: 2002-05-21 17:39:32
    Temat: Re: Nagana dla mBanku!
    Od: u...@h...pl (Wojciech Skrzypinski)

    a...@a...com (AMRA) wrote in <acdvu6$r83$1@news.onet.pl>:

    /o oplatach.../

    >Nie wiem dlaczego nie chodzi ci akurat o jeden z wazniejszych elementow
    >oferty mBanku, ale co tam...

    Czemu ? Bo kolega porownywal INTERFEJS, ktory jest lekkim nieporozumieniem.
    System Omega napisany przez Pekao jest od niego po prostu lepszy. Kolega
    nie dokonywal calosciowego porownania oferty 2 bankow, lecz komentowal
    obsluge i funkcjonalnosc.

    Ale skoro prosisz...

    Jak wypada porownanie bezpieczenstwa ? Punkt dla Pekao. Mozliwosc
    dokonywania wyplat/wplat gotowkowych w oddzialach czy tez odbioru np. kart
    w wybranej placowce - Pekao. Bezplatne ubezpieczenie NW przy okreslonym
    poziomie wplywow - Pekao. Na korzysc mBanku przemawiac moze brak oplat czy
    wyzsze oprocentowanie (i chyba tylko to). Ale jesli ktos posiada tam glowny
    rachunek, to raczej nie nazwalbym go wymagajacym...

    Pozdrawiam,
    Wojtek

    P.S. Czy Wy tez macie takie przejscia z autoryzacja eKarty w zachodnich
    serwisach ?

  • 22. Data: 2002-05-21 17:49:30
    Od: Radek B <r...@f...inv.pl>

    <j...@p...onet.pl> pisze:
    >Z pewną konsternacją musze stwierdzić, że mBank jako bank internetowy wypada
    >duzo gorzej niż Telepekao24. Nie chodzi mi tutaj o oprocentowanie i opłaty.
    >Chodzi mi o dostęp i funkcjonalość przez internet.

    Inteligo ma lepszy interfejs :)

    --
    mailto:r...@f...inv.pl
    ! Odpowiadając na priv usuń 'inv.' z adresu !

  • 23. Data: 2002-05-21 18:54:16
    Od: "Janusz Kulik" <j...@N...poczta.gazeta.pl>

    > Tyle ile nie jest i nie bedzie mu w najblizszym czasie potrzebne - przelewa.
    > Chodzi o fakt, ze umowa lezala u nich miesiac :-)
    >
    > W.

    To akurat mozna zrozumiec, przynajmniej ja to rozumiem. Dziannie otrzymuja
    ok. 1000 umow, wiec pomylki sie zdarzaja. Choc chyba kazdy z nas zna poodbny
    przypadek. Mojego kolege zniecierpliwilo, ze sie nie odzywaja, wiec
    zadzownil, a okazalo sie, ze ksero bylo jakies dziwne, nie mogli nic
    odczytac. Ciekawe po jakim czasie sami by sie odezwali?
    :-)))

    Janusz

  • 24. Data: 2002-05-21 19:41:39
    Od: "kadafi" <l...@c...pl>

    > posiadam konta w obydwu bankach
    > i mam taka sama opinie jak jans31 i Wojciech S.,
    >
    > najgorsze, ze panowie z bre nie wyciagneli zadnych wnioskow,
    > i te same bledy powtorzyli w multibanku,

    Popieram ww opinie. Tez mam Telepekao i mBank.
    Zdecydowalbym sie tylko na Mbank gdyby w moim miescie mial chociaz jeden
    oddzial (gdansk).
    Rzeczywiscie interfejs telepekao bije na glowe mbank.
    telepekao gdyby obnizyl i tak niewysokie oplaty to zrezygnowalbym z mbanku.

  • 25. Data: 2002-05-21 19:51:00
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Tue, May 21, 2002 at 09:41:39PM +0200, kadafi wrote:

    > Popieram ww opinie. Tez mam Telepekao i mBank.
    > Zdecydowalbym sie tylko na Mbank gdyby w moim miescie mial chociaz jeden
    > oddzial (gdansk).

    Czy kiedykolwiek czytales jaki _mial_ byc mbank? Bo sprawiasz wrazenie
    ze nie.

    > Rzeczywiscie interfejs telepekao bije na glowe mbank.
    > telepekao gdyby obnizyl i tak niewysokie oplaty to zrezygnowalbym z mbanku.

    No i co z tego?

    Jakby pbk mial sensowny kanal internetowy i tanie wyplaty, jakby multi
    mialo wyplaty po 1zl z kazdego bankomatu, jakby ... etc. Przeciez
    kazdy z bankow daje jedna rzecz, niejako 'oszczedzajac' na innej. W
    pekaosa masz oddzialy i pewnie lepszy kanal internetowy, ale placisz
    za wszystko. Podobnie zreszta w inteligo. Pewnie podobnie w inncyh -
    ale gdzies sobie to banki odbic musza. mbank jest przasny, kanciasty i
    drapie, ale jakos ostatnie kilka miesiecy tylko rosna tam takie
    wspolczynniki.

    Ja rozumiem ze teraz kazdy by chcial zeby mbank mial oddzialy,
    wplaty na poczcie bez oplat, bezplatne wyplaty w okienku i do tego
    bezplatne przelewy i bezplatne prowadzenie.

    Wescie sie zastanowcie ...

    --

    --w

  • 26. Data: 2002-05-21 20:08:04
    Od: bromden <b...@p...gazeta.pl.no.spam>

    > Nie wiem dlaczego nie chodzi ci akurat o jeden z wazniejszych elementow
    > oferty mBanku, ale co tam...
    > Dlaczego nie porownales oferty do Inteligo?? Ktore nie zaprzeczysz chyba
    > jest baaardzo OK i ladne i w ogole?

    czy nie moge sobie powiedziec 'daewoo jezdzi szybciej od trabanta'?
    musze od razu dodac 'ale trabant jest tanszy od daewoo, a w ogole, to
    mercedesy jezdza szybciej od daewoo' i w ogole dokonac wszechstronnej
    oferty na rynku samochodow osobowych?

    jans31 po prostu wyrazil swoje zdanie na temat interfejsow mbanku i
    telepekao24, wybral akurat te banki i akurat te cechy, bo tak mu sie
    podobalo

    jezeli ktos aktywnie wykorzystuje konto (np. przy prowadzeniu dg),
    zleca duzo przelewow, dostaje duzo przelewow, to kasa nie lezy na
    koncie i wiec procenty go malo obchodza, a liczy sie wygoda interfejsu i
    przejrzystosc historii, wersje kazdej strony do druku itd.

    > Twoj tekst mozna potraktowac na zasadzie - wole witryny internetowe wykonane
    > we flashu- one sa ladniejsze...
    > Na cale szczescie masz mozliwosc - mzesz zupelnie sie wycofac do Pekao SA -
    > w koncu placisz za te ich marmury czy super ekstra rozwiazania graficzne itp
    > strony transakcyjnej ;)

    tu nie chodzi tylko o ladny wyglad, chodzi o czytelna prezentacje danych
    na ekranie i latwosc obslugi, a te rzeczy to nie tylko gust i mozna je
    sformalizowac, wierzcie, ze istnieja obszerne teorie na ten temat,

    a serwis telepekao24 akurat nie jest 'super extra rozwiazany
    graficznie', tylko bardzo prosty i funkcjonalny, grafiki akurat nie
    ma tam za duzo

  • 27. Data: 2002-05-21 20:57:19
    Od: "kadafi" <l...@c...pl>

    Widzisz, ja uwazam ze nalezy miec i konto marmurkowe i tylko netowe. Zalezy
    jak sobie przemyslisz operacje na rachunkach. Konto marmurkowe nie musi byc
    kosztowne w uzyciu. Ja swoja pensje przelewam na marmurkowe i okolo 80
    procent przelewam na mbank i tam place za wszystko i nigdy nie mam problemu
    z bankomatami. Poza tym linia kredytowa w marmurku jest wyzsza, co jest dla
    mnie wazne

  • 28. Data: 2002-05-21 20:57:52
    Od: "Witek" <w...@p...onet.fi>

    > Konkurencja jest daleko w przodzie.

    Hahahaha :-))) Taaaaaak ? Tylko, ze to jest wlasciwie tylko teoretycznie
    konkurencja, bo mB ma ponad 200.000 klientow i miesiecznie pozyskuje ok.
    15.000 klientow, a telepekao istnieje od 1998 (o ile dobrze pamietam - dawny
    PBG) i ma na dzien dzisiejszy ok. 15 000 klientow i nie zwieksza liczby
    klientow tylko ich traci :-)) IMO liczba klientow chyba najlepiej pokazuje
    atrakcyjnosc danej oferty :-))

    BTW mB w zalozeniach nigdy nie mial byc podstawowym kontem... do tego jest
    multi.
    pzd

  • 29. Data: 2002-05-21 23:08:04
    Od: "Krzysztof K. Maj" <k...@k...eu.org>

    "Wojciech Skrzypinski" <u...@h...pl> napisał w wiadomości

    > P.S. Czy Wy tez macie takie przejscia z autoryzacja eKarty w zachodnich
    > serwisach ?

    Nie, ale za to mamy kłopoty z wyciągami z Telepekao.
    Wczoraj upłynął termin składania PIT-5, a wyciągi i potwierdzenia operacji
    za kwiecień przyszły dopiero dzisiaj. Powtórzyło się to już piąty raz w tym
    roku!
    A w dodatku potwierdzenia operacji nie są podbite pieczątką.

    --
    Pozdrowienia

    Krzysztof Maj

  • 30. Data: 2002-05-22 06:25:25
    Od: Jaroslaw Andrzejewski <j...@d...com.pl>

    21 May 2002 19:39:32 +0200, u...@h...pl (Wojciech Skrzypinski)
    napisał(-a):

    >System Omega napisany przez Pekao jest od niego po prostu lepszy. Kolega

    System Omega nie został napisany przez Pekao!
    Autorem pierwszej wersji interfejsu i całego systemu jest PBG
    Informatyka (obecnie Pekao Informatyka). Obecny Interfejs to dzieło
    AMG NET.

    --
    pozdrawiam,
    Jarek Andrzejewski