  • Data: 2018-10-27 10:20:20
    Temat: Re: Nadmierne wydatki spowodowane kartę kredytową
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Fri, 26 Oct 2018 22:16:18 +0200, z napisał(a):
    > W dniu 2018-10-26 o 12:07, J.F. pisze:
    > mozesz sobie debetowke przypiac do konta z niskim stanem i
    >
    > To nie mój matrix. Jak nie mam to nie idę do kasy
    > A jaki kredyt nie poradzi to wyciągniesz pistolet? :-)

    to wyciagne druga, trzecia, a w ostatecznosci gotowke :-)

    Nie o to chodzi - OP narzekal, ze za duzo wydawal i oszczednosci
    zaczely topniec.
    Jakby uzupelnial konto do debetowki w miare ubytku tez by sie tak
    skonczylo. Jakby uzupelnial gotowke w portfelu to tez.

    Trzeba sobie wsadzac do portfela odliczona gotowke co tydzien i
    zagladac przed zakupami, albo przelewac na konto i sprawdzac stan
    przed zakupami, albo z natury wydawac mniej niz sie zarabia.
    Czy moze raczej zarabiac wiecej niz sie z natury wydaje :-)
    I wtedy KK nie przeszkadza.

    Bo kontrolowanie wydatkow KK jest faktycznie trudne, troche sie trzeba
    naklikac. Rozne kwoty tam pokazuja, a tych najprostszych nie.
    To spisek bankow :-)

    Dodaj jeszcze, ze transakcje splywaja z opozniemiem (debetowek tez
    dotyczy).

    A osobna sprawa - jak cie jakies nieszczescie przycisnie, to kto ci
    pomoze jak nie KK ? Provident ?

    J.