  • Data: 2018-10-28 16:54:16
    Temat: Re: Nadmierne wydatki spowodowane kartę kredytową
    Od: z <...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2018-10-28 o 16:41, J.F. pisze:
    > No i co - druga polowe wyplaty trzymac w skarpecie, czy portfel
    > uzupelniac z bankomatu ?

    Polska rzeczywistość pokazuje że pracodawcy część wpłacają na konto a
    część do reki ;-)

    Mi to odpowiada oczywiście tylko logistycznie.

    Czasem raz na miesiąc czy dwa wpadnę do banku żeby poczuć zapach
    milionów ;-) i wpłacić lub wypłacić na konto

    PS. Takie są moje spostrzeżenia Kowalskiego. Ci co zarabiają więcej
    inaczej to widzą ale wszystkie statystyki mówią że to mniejszość.