  • Data: 2018-10-28 20:57:46
    Temat: Re: Nadmierne wydatki spowodowane kartę kredytową
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sun, 28 Oct 2018 19:26:29 +0100, Kamil Jońca napisał(a):

    > Jasne. Równowartość 3 pensji też? (Bo takie limity nie sa czymś dziwnym)

    A myslisz, ze kupilem kiedys cos karta za pelny limit 3 pensji?
    W sumie - moglbym kupic samochod, ale nie sprzedaja,
    moglbym kupic np wyposazenie do nowego mieszkania - ale to bylby
    raczej przemyslany zakup.

    No i oczywiscie to kwestia zarobkow - dla malych pensji 3 nie bylyby
    wcale dziwne. Tyle kosztuje np komputer czy wypasiony telefon, a jak
    trafisz na promocje ?
    Tylko nie kupuje sie telefonu za 3 pensje ... no chyba, ze niezbednie
    potrzebny ...

    > Możesz oczywiście się łudzić, że Ciebie to nie dotyczy.
    > Tylko, że badania banków mówią co innego.

    Ale polskich, amerykanskich ?

    W Ameryce inna kultura, inaczej ludzi ucza ... ale tez wieksze zarobki
    :-)

    J.