  • Data: 2018-10-24 21:59:57
    Temat: Re: Nadmierne wydatki spowodowane kartę kredytową
    Od: z <...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2018-10-24 o 20:35, RobertS pisze:
    > zdecydowanie się nie zgadzam,

    Są ludzie i ludziska. Ja nie mam karty bo daje za mało plusów dodatnich
    przy moich zarobkach. Ostatnio jednak była potrzeba zapłacenia w necie
    kartą i zacząłem się zastanawiać.
    Na razie odpuszczam. Jednym z powodów jest również łatwość ich wydawania.
    Ostatnio odczułem łatwość wydawania płacąc w necie szybkimi przelewami.
    (a jestem dość statecznym ostrożnym tatusiem ;-) koło 50-tki)
    Mówcie co chcecie ale marketing dokładnie policzył ile może zarobić na
    "łatwości" ;-)