  • Data: 2018-10-25 17:30:21
    Temat: Re: Nadmierne wydatki spowodowane kartę kredytową
    Od: Bolko <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    > Bo choćby citek taki jest - nie można sobie wybrać limitu, przyznają, jaki
    przyznają - czyli pod korek. Można sobie w każdej chwili zmniejszyć - ale to zrobi
    może 1%.

    Ja za każdym razem jak dzwonią z ofertą to prosze o zwiekszenie limitu.
    Teraz już móglbym za limit kupić auto używane.
    Ale karta generalnie nie jest używana poza wyjątkowymi sytuacjami.
    Jakiś większy wydatek nie planowany.
    Bo potem można zadzownić i rozłożyc na raty.
    I druga sprawa jak mam jakieś oszczędności których nie mogę ruszyć
    bo odsetki strace.

    Jak by to nie był dobry interes to żaden bank by sie w to nie bawił.