  • Data: 2018-10-24 20:35:50
    Temat: Re: Nadmierne wydatki spowodowane kartę kredytową
    Od: RobertS <b...@x...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2018-10-24 o 18:32, Akarm pisze:

    > Karta kredytowa nawet najświętszego skusi do nadmiernego wydawania
    > pieniędzy. To jest naprawdę szatański wynalazek. :D

    zdecydowanie się nie zgadzam, KK wydaję tyle samo co debetówką i zasada
    jest taka, że zawsze spłacam 100% zadłużenia;

    korzystam z obydwu w zależności od tego, która daje mi więcej korzyści,
    ostatnio przewagę ma debetówka ze względu na moneybank w Millennium...

    KK można również zastąpić limitem w ror i debetówką, z tym, że tutaj nie
    ma GP i odsetki naliczane są od razu

    --
    pozdrawiam
    RobertS