  • 71. Data: 2004-10-11 20:42:54
    Temat: Re: Na pochybel pesymistom -załapałem się
    Od: n...@p...onet.pl

    > ckdoor$891$...@n...onet.pl,
    > Glenn g...@b...pl:

    > http://www.seriale.pl/info/sensa/gangp.htm
    >
    > BP,NMSP :)

    ;-))) Gang panny Glenn ;-DDD
    Teraz rozumiem, skąd u niej tak pogarda dla niepisanego prawa
    małej acz zorganizowanej społeczności ;-)

  • 72. Data: 2004-10-11 20:43:39
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > http://www.seriale.pl/info/sensa/gangp.htm

    Dobre :-) !

    > BP,NMSP :)

    No widzę :-) Ale AFAIR to się powtarzasz :-)

  • 73. Data: 2004-10-11 20:43:51
    Temat: Re: Na pochybel pesymistom -załapałem si
    Od: g...@p...onet.pl (Piotr Gralak)

    On Mon, 11 Oct 2004 15:58:26 +0200, "Glenn" <g...@b...pl>
    wrote:

    >Ja do nikogo nie mam pretensji - chciałabym tylko, żeby mnie nie
    >przekonywano, że istnieje jakikolwiek prawo nakładające na obywatela
    >obowiązek respektowania skutków "zorganizowania" innych obywateli :-)

    oj Glenn, Glenn. zawsze taka pewna swego? a jestes prawnikiem? znasz
    jakies orzecznictwo na ten temat? czy tak ci sie tylko wydaje? ja tez
    nie jestem, dlatego sie tak kategorycznie nie wypowiadam. a moze
    jakies "zasady wspolzycia spolecznego" pod to podpadaja?
    w TV pokazali, jak to policjant tlumaczyl krewkiemu panu, takiemu jak
    ty, ze jest przed nim sto osob w kolejce. mysle, ze w sadzie
    przegralabys z kretesem.

    G.

  • 74. Data: 2004-10-11 20:50:24
    Temat: Re: Na pohybel pesymistom -załapałem się
    Od: yayco <yayco2_tnij_@_tnij_gmail.com>

    Zdarzyło się to jak raz 2004-10-11 22:38, kiedy Glenn napisał(a) co
    następuje:
    >dlaczego mam
    > respektować fakt istnienia kolejki, a deklaracja nierespektowania spotyka
    > się z groźbami "wyrzucenia z banku" oraz straszenie policją, sądem itp.

    A czy na wszystko musi być podstawa prawna? Jak wchodzisz do apteki po
    aspirynę to też ignorujesz kolejkę? Przecież istotna jest kolejka, a nie
    komitet (sam w sobie stanowiący peerelowskie rezyduum). Śmiać się z
    komitetów to jedno, szanować tych, którzy wstali wcześniej od nas, bo im
    bardziej zależało - drugie.

    Ale jak chcesz podstawę prawną, to drobiazg jest. Dla Ciebie wszystko!
    Zresztą, jak mawiał nasz (o wstydzie!) rodak Andrzej Wyszyński (syn
    Januarego): "dajcie mi człowieka, paragraf się znajdzie". Więc
    specjalnie dla Ciebie, coś z Kodeksu Wykroczeń: Art. 52. § 1. Kto:
    1) przeszkadza lub usiłuje przeszkodzić w organizowaniu lub w przebiegu
    nie zakazanego zgromadzenia,
    2) zwołuje zgromadzenie bez wymaganego zawiadomienia albo przewodniczy
    takiemu zgromadzeniu lub zgromadzeniu zakazanemu,
    3) przewodniczy zgromadzeniu po rozwiązaniu go przez przewodniczącego
    lub przedstawiciela organu gminy,
    4) bezprawnie zajmuje lub wzbrania się opuścić miejsce, którym inna
    osoba lub organizacja prawnie rozporządza jako zwołujący lub
    przewodniczący zgromadzenia,
    5) bierze udział w zgromadzeniu posiadając przy sobie broń, materiały
    wybuchowe lub inne niebezpieczne narzędzia,
    - podlega karze aresztu do 14 dni, karze ograniczenia wolności albo
    karze grzywny.
    § 2. Podżeganie i pomocnictwo są karalne.

    Gdybyś miała wątpliwości - idzie tutaj o ustęp (z przeproszeniem) 1),
    albowiem, niezależnie od tego jak oceniasz komitety Ty (a ja pewnie
    podobnie), oraz kolejki same - nie są one zakazane. Nic a nic.

    Zdrowia życzę...

    --
    **** Jak rzekł pewien klasyk: ****
    **** "If you're so smart, why aren't you rich?" ****

  • 75. Data: 2004-10-11 20:53:06
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > Teraz rozumiem, skąd u niej tak pogarda dla niepisanego prawa
    > małej acz zorganizowanej społeczności ;-)

    A Ty się zdecyduj czy jesteś nocnym Markiem czy Stasiem :-)))

  • 76. Data: 2004-10-11 20:54:42
    Od: "RobertSA" <u...@o...pl>

    ckerbk$rfm$...@n...onet.pl,
    Glenn g...@b...pl:

    > No widzę :-) Ale AFAIR to się powtarzasz :-)

    And you remember well, ale na swoje usprawiedliwienie mam to, że tym razem
    adekwatność byla nieodparta.

    BTW, nie wiedzialem, ze Stephen Tobolowsky, moj ulubiony aktor komediowy,
    jest Twoim kolega ;-)

    --
    Robert

  • 77. Data: 2004-10-11 21:00:58
    Od: "S.T." <n...@p...onet.pl>

    > Stasiu - tak pieknie to opisałeś, że jeszcze tylko mi wytłumacz dlaczego mam
    > respektować fakt istnienia kolejki,
    Bo w momencie przyjścia do banku zastałaś taką rzeczywistość

    > a deklaracja nierespektowania spotyka
    > się z groźbami "wyrzucenia z banku" oraz straszenie policją, sądem itp.
    Deklarować to sobie możesz, ale nic więcej,
    bez użycia siły jej nie zrealizujesz, a w razie czego będziesz miała
    zgodne i w dodatku zgodne z prawdą oświadczenie wielu świadków:
    'pani tu nie stała'

    > Możesz mi podać podstawę (poza "zwyczajową normą" ;-) ) która zobowiązuje
    > mnie do respektowania jakiejś "listy" stworzonej przez staczy 2 dni
    > wczesniej?

    A cóżeś się tak tej listy uczepiła ;-P
    a jeśli żadnej listy nie ma?
    Bo że kolejka jest to chyba widać,
    a że stoi tak jak jest 'spisana na liscie' nie ma tu wiekszego znaczenia.

    Ale wiesz, gdybyś tak podeszła do okienka będąc w zaawansowanej ciąży
    i jeszcze dla pewności z bliźnietami na rękach, to byćmoże miałabyś
    jakieś szanse na realizację swojej 'deklaracji nierespektowania' ;-)))

  • 78. Data: 2004-10-11 21:06:50
    Od: "S.T." <n...@p...onet.pl>

    > A Ty się zdecyduj czy jesteś nocnym Markiem czy Stasiem :-)))

    Ależ jedno wcale nie wyklucza drugiego :-D
    Czy Glenn przeszkadza Ci być Agnieszką?;-)))

  • 79. Data: 2004-10-11 21:10:23
    Od: Krystek <k...@p...space.mailbox>

    Markus napisał:

    > Powiem tak , mieszkamy w małym mieście , wszyscy wszystkich znają.
    > Gdyby ktoś wywinął jakiś numer został by prawdopobodnie wyklęty i
    > zapewniam że to w zupełności wystarcza.

    Ja z innego miasta, wpłatę na rachunek zrobić chciałem bo się
    spieszyłem, a ta banda do banku mi wejść nie pozwoliła... :-/

    K.

  • 80. Data: 2004-10-11 21:13:12
    Od: Andrzej Sierant <t...@p...onet.pl>

    Glenn wrote:

    > Ochrona sobie może w sytuacji gdy nikt niczego nie zakłóca :-) No ale
    > fajnie, że już zeszliśmy ze straszenia zatrzymywaniem przez policję i
    > panią Zdzisią z okienka :-)
    Nie moge wytrzymac.
    Mysle, ze jestes teoretykiem
    Poprostu pokaz sztuke i wejdz gdzies bez kolejki i powolaj sie na prawa
    czlowieka oraz prawo. Pokaz sztuke i nie filozofuj