  • 1. Data: 2004-10-11 07:54:21
    Temat: mbank - zniknął fundusz
    Od: Dziejo <a...@a...com.pl>

    Witam
    Po weekendowych zmianach w mbanku zniknął mi fundusz BPH stabilnego
    wzrostu tzn na głównej stronie po zalogowaniu przy funduszach
    inwestycyjnych w saldzie mam kwotę z uwzględnieniem wartości jednostek
    tego funduszu jak już wejdę w fundusze to tam go nie ma.
    No i nie można go już nabyć. Wyparował wraz z moją kasą?
    Macie podobnie?
    Na razie się nie denerwuję, nie chce mi się dzwonić może sami się
    zorientują, ze coś popsuli przez weekend.
    Andrzej

  • 2. Data: 2004-10-11 09:30:12
    Temat: Re: mbank - zniknął fundusz
    Od: Piotr Hołda \(usuń z adresu co niepotrzebne\) <p...@w...pl>

    Dziejo z adresu: <a...@a...com.pl> napisał(a):

> [...]
    > tego funduszu jak już wejdę w fundusze to tam go nie ma.
    > No i nie można go już nabyć. Wyparował wraz z moją kasą?

    Taaak. Mi IKE wyparowało. Nie ma się co denerwować.
    Rozmawiałem z Panią Konsultantką. To są tzw. błędy techniczne ale "w środku"
    wszystko gra ;-)

    --
    *Pozdrawiam*
    *Piotr Hołda*