  • 81. Data: 2004-10-11 21:15:43
    Temat: Re: Na pochybel pesymistom -załapałem się
    Od: g...@p...onet.pl (Piotr Gralak)

    On Mon, 11 Oct 2004 23:13:12 +0200, Andrzej Sierant
    <t...@p...onet.pl> wrote:

    >Nie moge wytrzymac.
    >Mysle, ze jestes teoretykiem
    >Poprostu pokaz sztuke i wejdz gdzies bez kolejki i powolaj sie na prawa
    >czlowieka oraz prawo. Pokaz sztuke i nie filozofuj
    >Pozdrawiam

    :-)
    popieram.
    Amnesty International, Human Right Watch, Fundacja Helsinska i
    Trybunal w Strasburgu sa z toba :)
    Aha, i jeszcze Zwiazek Feministek, Gejow i Lesbijek, Cyklistow i
    Hodowcow Sztaficerow.

    G.

  • 82. Data: 2004-10-11 21:20:14
    Od: Krystek <k...@p...space.mailbox>

    Markus napisał:
    > No właśnie skoro juz mam obiecane te akcje to mam kilka pytań:
    >
    > Po co mi one?
    > Co z nimi teraz zrobić?
    > Może założyć konto w bossie i je tam przetranswerować ?
    >
    > Mile widziane wszelki sugestje.

    Opraw w ramki i powieś na ścianie...

    K.

  • 83. Data: 2004-10-11 21:36:40
    Temat: Re: Na pohybel pesymistom -załapałem się
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > Ale jak chcesz podstawę prawną, to drobiazg jest. Dla Ciebie wszystko!
    > Zresztą, jak mawiał nasz (o wstydzie!) rodak Andrzej Wyszyński (syn
    > Januarego): "dajcie mi człowieka, paragraf się znajdzie". Więc
    > specjalnie dla Ciebie, coś z Kodeksu Wykroczeń: Art. 52. § 1. Kto:
    > 1) przeszkadza lub usiłuje przeszkodzić w organizowaniu lub w
    > przebiegu nie zakazanego zgromadzenia,
    > 2) zwołuje zgromadzenie bez wymaganego zawiadomienia albo przewodniczy
    > takiemu zgromadzeniu lub zgromadzeniu zakazanemu,
    /ciach/
    > § 2. Podżeganie i pomocnictwo są karalne.
    >
    > Gdybyś miała wątpliwości - idzie tutaj o ustęp (z przeproszeniem) 1),
    > albowiem, niezależnie od tego jak oceniasz komitety Ty (a ja pewnie
    > podobnie), oraz kolejki same - nie są one zakazane. Nic a nic.

    Twój przepis jest obosieczny. Popatrz łaskawie na ustęp 2. Taki "kierownik
    kolejki" zwołał zgromadzenie bez wymaganego zezwolenia, a reszta kolejki go
    podżega i mu pomaga :-D To takie twórcze rozwinięcie mysli
    Wyszyńskiego -naszego "wielkiego" rodaka :-)

  • 84. Data: 2004-10-11 21:36:59
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > Deklarować to sobie możesz, ale nic więcej,
    > bez użycia siły jej nie zrealizujesz,

    Hmmm - o blokadach słyszał ;-) ? W zamyśle miało być tak: koledzy blokują,
    ja kupuję ;-) Oczywiście bez użycia siły.

    >a w razie czego będziesz miała
    > zgodne i w dodatku zgodne z prawdą oświadczenie wielu świadków:
    > 'pani tu nie stała'

    Ale stoję teraz. "Rzeczywistość" którą przywołałeś na początku uległa
    zmianie :-)

    > A cóżeś się tak tej listy uczepiła ;-P
    > a jeśli żadnej listy nie ma?

    Były były. Było sprawdzanie DO i sprawdzanie obecności ;-)

    > Bo że kolejka jest to chyba widać,
    > a że stoi tak jak jest 'spisana na liscie' nie ma tu wiekszego
    > znaczenia.

    Taak? No to ciekawostka. Znaczy się jak 5 osób z listami w ręku na 400 osób
    pilnowało wejścia o np. 3 w nocy, to gdyby ktoś przyszedł byłby 6 czy 406
    ;-) ? I dlaczego 406 - wszak "kolejka" ma 5 osób?

    > Ale wiesz, gdybyś tak podeszła do okienka będąc w zaawansowanej ciąży
    > i jeszcze dla pewności z bliźnietami na rękach, to byćmoże miałabyś
    > jakieś szanse na realizację swojej 'deklaracji nierespektowania' ;-)))

    Nie takich zadeptywano w "kolejkach" ;-))) A poza tym 3 trolli
    (bliźniaki+ciąża) ? Tak źle mi życzysz :-) ?

  • 85. Data: 2004-10-11 21:39:47
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > Ależ jedno wcale nie wyklucza drugiego :-D
    > Czy Glenn przeszkadza Ci być Agnieszką?;-)))

    Nic a nic - ale nie podaję sie za Agnieszkę tutaj :-)

  • 86. Data: 2004-10-11 21:43:46
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

> [...]
    > Trybunal w Strasburgu sa z toba :)
    > Aha, i jeszcze Zwiazek Feministek, Gejow i Lesbijek, Cyklistow i

    Hmmm - chyba jednak paru kolegów załatwiłoby sprawę - orientacja obojętna
    :-)

  • 87. Data: 2004-10-11 21:45:23
    Od: yayco <yayco2_tnij_@_tnij_gmail.com>

    Zdarzyło się to jak raz 2004-10-11 23:36, kiedy Glenn napisał(a) co
    następuje:

> [...]
    > podżega i mu pomaga :-D To takie twórcze rozwinięcie mysli
    > Wyszyńskiego -naszego "wielkiego" rodaka :-)

    On nie jest mój. W każdym razie nie bardziej niż Twój.
    A za spostrzegawczość masz plusa. Cały ten kodeks wykroczeń był
    pomyślany jako "obrotowe" narzędzie w ręku milicji obywatelskiej, którym
    można walnąć każdego, wedle upodobania pana władzy .
    Tyle tylko, że on ciągle obowiązuje. Ludzie rzadko zdają sobie sprawę,
    do jakiego stopnia nasze prawo jest prawem prl-u.
    Mniejsza z tym. Starałem się jeno pokazać Ci, że podstawa prawna to
    drobiazg. Istotna jest wola i ochota panów policjantów. O wiele jesteś
    zatem wysoką blondynką o dużej sile przekonywania, to rozgonią kolejkę
    za jeden Twój uśmiech. A jak nie (albo o wiele żona pana policjanta w
    kolejce stoi) to pogonią Ciebie. I nic nie pomoże.

    --
    **** Jak rzekł pewien klasyk: ****
    **** "If you're so smart, why aren't you rich?" ****

  • 88. Data: 2004-10-11 21:46:47
    Od: yayco <yayco2_tnij_@_tnij_gmail.com>

    Zdarzyło się to jak raz 2004-10-11 23:36, kiedy Glenn napisał(a) co
    następuje:

    > Nie takich zadeptywano w "kolejkach" ;-))) A poza tym 3 trolli
    > (bliźniaki+ciąża) ? Tak źle mi życzysz :-) ?

    Na niektóre panie taki zestaw działa terapeutycznie...

  • 89. Data: 2004-10-11 21:47:30
    Od: g...@p...onet.pl (Piotr Gralak)

    On Mon, 11 Oct 2004 23:43:46 +0200, "Glenn" <g...@b...pl>
    wrote:

    >Hmmm - chyba jednak paru kolegów załatwiłoby sprawę - orientacja obojętna
    >:-)

    niestety, to by sie juz kwalifikowalo na napad na policjanta na
    sluzbie, a to juz nie przelewki. pamietaj, ze ci wredni policjanci
    byli w zmowie z "kierownictwem kolejki" wiec zeby ich obejsc
    musialabys uzyc sily.

  • 90. Data: 2004-10-11 21:51:21
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > On nie jest mój. W każdym razie nie bardziej niż Twój.

    W tym sensie "Twój", że przez Ciebie wrzucony na grupę :-)

> [...]
    > za jeden Twój uśmiech. A jak nie (albo o wiele żona pana policjanta w
    > kolejce stoi) to pogonią Ciebie. I nic nie pomoże.

    Ok - szkoda, że nie stanęłam sobie pod PKO - mam 2 kumpli z ogólniaka w
    policji ;-) Myslę, że pora kończyć rozważania kolejkowe - po powtanie na
    grupie komitet protestacyjny :-)