  • 1. Data: 2003-10-25 13:18:28
    Temat: NORDEA ostrzeżenie dla klientów NORDEA
    Od: "Andrzej" <a...@W...onet.pl>

    Ostrzegam obecnych i przyszłych klientów NORDEA banku przed totalną
    niekompetencją pracowników tego banku.
    Z powodu nienajlepszych układów z żoną posiadałem konto w LG Petto Banku i było
    wszytsko ok. Adres korespondencyjny był adresem rodziców tak żeby żona nie
    widziała o tym koncie. Po przejęciu przez Nordea banku LG zamknąłem ten
    rachunek bo oferta stała się żenująco kiepska co szanownym grupowiczom nie
    muszę zapewne tłumaczyć. Bank jednak nie zauważył że zamknąłem konto bo jak
    wróciłem wczoraj do domu żona spytała mnie dlaczego nic nie wie o koncie w
    Nordea banku. Co było potem nie muszę pisać - poprostu wojna. Ci kretyni
    przysłali mi pin do karty płatniczej na ADRES ZAMELDOWANIA stawiając na włosku
    moje małżeństwo.
    Przy okazji pytanie do grupowiczów czy ktoś zna się troszkę na prawie i czy ma
    jakiś pomysł co z tym zrobić - czy mogę jakoś z nimi walczyć o jakieś
    zadośćuczynienie??
    Pozdrawiam grupę z wyjątkiem kierownictwa i pracowników Nordea - z wami chyba
    spotkam się w sądzie.

  • 2. Data: 2003-10-25 13:43:03
    Temat: Re: NORDEA ostrzeżenie dla klientów NORDEA
    Od: "mimi" <b...@w...pl>

    I widzisz kłamstwo ma krótkie nogi ...

    Ja na twoim miejscu bardziej bym była zła sama na siebie ...

    archiwum i przeszukiwanie newsów
    http://www.polnews.pl

  • 3. Data: 2003-10-25 13:43:27
    Od: "mimi" <b...@w...pl>

  • 4. Data: 2003-10-25 13:59:45
    Od: "Jan Werbinski" <j...@N...com>

    Użytkownik "mimi" <b...@w...pl> napisał w wiadomości
    > I widzisz kłamstwo ma krótkie nogi ...
    >
    > Ja na twoim miejscu bardziej bym była zła sama na siebie ...

    ROTFL
    Ja bym zaczął od intercyzy. :-)

    Strona domowa http://www.janwer.com/
    Nasza sieć http://www.fredry.net/

  • 5. Data: 2003-10-25 14:21:11
    Od: "Krab" <k...@p...of.pl>

    Użytkownik "Andrzej" <a...@W...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Przy okazji pytanie do grupowiczów czy ktoś zna się troszkę na prawie i
    czy ma
    > jakiś pomysł co z tym zrobić - czy mogę jakoś z nimi walczyć o jakieś
    > zadośćuczynienie??

    niewatpliwie zona ma pelne prawo do takiego procesu i bez problemu go
    wygra(laby)!
    swoja droga to po co ci ta zona ? może nikt ci nie powiedział, że istnieja
    rozwody ? albo mozliwosc ustanowienia rozdzielnosci majatkowej ?
    co nie zmienia faktu, ze badziewie potwierdza swoja badziewnosc (to o
    noredea) a niestety jeszcze wywalczenie zadoscuczynienia w polsce jest
    baaardzo trudne, moze cos sie zmieni po wejsciu do unii, ale i tak - jesli
    juz - to tylko na drodze sadowej - czyli jesli potrafisz dowiesc ze
    ponioslej wymierzalna strate, tu akurat strate moze udowodnic jedynie twoja
    zona.

  • 6. Data: 2003-10-25 17:45:19
    Od: "Robek" <r...@f...pl>

    Przeczytawszy posty dotyczace tego tematu robi mi sie slabo ...
    Temat jak najbardziej bankowy a wszyscy prawia Ci tu moraly dotyczace
    Twojego malzenstwa ,
    Kryzys malzenski to tylko skutek , za co wine ponosi Nordea....
    Niestety nie jestem w stanie Ci pomoc w kwestii prawnej ale inne posty
    powalily mnie na kolana .....
    Ludzie , a moze jego polowica to straszna jedza (bez obrazy) i ciezko z nia
    wytrzymac !!!
    Nie znajac sytuacji oceniacie czlowieka !
    pozdrawiam

    Robert

  • 7. Data: 2003-10-25 19:42:35
    Od: "mimi" <b...@w...pl>

    Sorki, ale mnie cos nosi jak czytam takie brednie ze jakis bank jest
    odpowiedzialny za czyjs kryzys malzenski .. chyba kazdy przyzna ze to jest
    gruuuba przesada, fakt ze Nordea nawalila i to bez dwoch zdan, ale tego typu
    stwierdzenia ze malzenstwo rozpada sie przez to, ze ktos wyslal pin .... sorki
    ale co to za malzenstwo ????

  • 8. Data: 2003-10-25 19:44:13
    Od: "poilkj" <p...@g...pl>

    "mimi" <b...@w...pl> wrote in message news:03102521423594@polnews.pl...
> [...]
    typu
    > stwierdzenia ze malzenstwo rozpada sie przez to, ze ktos wyslal pin ....

    rozpadające się

    w każdym razie ktoś tam w banku ma teraz chyba gorąco.

  • 9. Data: 2003-10-25 21:53:49
    Od: Kulka <r...@p...onet.pl>

    Użytkownik mimi napisał:
> [...]
    > stwierdzenia ze malzenstwo rozpada sie przez to, ze ktos wyslal pin .... sorki

    Mimi, to nie grupa pl.soc.malzenstwa.pogladykobiet

    Facet ma problem a Ty oceniasz jego małżeństwo. Jasne, ma jej ufać aż go
    całkowicie wystawi do wiatru. Mój znajomy obudził się pewnego dnia z
    wykorzystanym "do cna" limitem zadłużenia w koncie i listem od jej
    adwokata. Punkt widzenia zależy od punktu siedzenia i ocena sytuacji
    osobistej tego człowieka - zwłaszcza w taki sposób i na postawie tak
    niewielu informacji - narusza moim zdaniem dobry obyczaj.

    Odnosząc się do Twojego zdania
    > I widzisz kłamstwo ma krótkie nogi ...

    Tu nie było żadnego kłamstwa! Wspólnota majątkowa nie pociąga za sobą
    konieczności informowania się o czymkolwiek.

    Na marginesie uważam, że posiadanie "alternatywnego" rachunku którego
    jest się wyłącznym posiadaczem w przypadku wspólnoty ustawowej jest
    oznaką rozsądku.

    Pozdrawiam
    Tomek

  • 10. Data: 2003-10-26 11:56:04
    Od: Bartol Partol <b...@p...co>

    Użytkownik mimi napisał:
> [...]
    > stwierdzenia ze malzenstwo rozpada sie przez to, ze ktos wyslal pin .... sorki

    A co Cie ku&^a obchodzi czyjes malzenstwo? Masz za malo atrakcji we wlasnym?

    Bartol