  • Data: 2023-01-19 11:11:46
    Temat: Re: NADPŁYNNOŚĆ polskie banki miały jeszcze przed kowidem
    Od: _Master_ <M...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2023-01-18 o 21:49, Poldek pisze:

    > To ma brzmieć jak ciężki zarzut, ale właściwie dlaczego?

    Bo to kolejny dowód na to że opieka państwa nad bankami i nie pozwalanie
    im normalnie upaść to moje pieniądze wyrzucane w błoto.

    Banki nie dają nic gospodarce co warte by było takiej opieki.

    Doją ile wlezie i tyle.

    pakują się tylko w kłopoty, pakują klientów w kłopoty a ja muszę w
    podatkach za ich niefrasobliwość płacić.

    Jeśli rynek bankowy byłby wolny to nie miałbym pretensji

    > Klienci chcieli brać kredyty, to brali. Nikt pod pistoletem nie trzymał,
    > żeby brać kredyt.

    j.w.

    banki dawały kredyty z klauzulami, w walutach, o stopach... nikt pod
    pistoletem ich nie trzymał...

    Tylko że tak nie było bo nie ponoszą odpowiedzialności za swoje czyny

    A nawet nie płacą podatków jak zwykły obywatel

    Odpowiedz na pytanie dlaczego gonimy zachód ale nie w kwestii stałych
    stóp procentowych?
    Bo co? Bo lobby bankowe sobie to załatwiło u polityków?