  • Data: 2023-01-20 03:09:29
    Temat: Re: NADPŁYNNOŚĆ polskie banki miały jeszcze przed kowidem
    Od: Eneuel Leszek Ciszewski <Z...@d...czytania.fontem.Lucida.Console> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 20 sty 2023 o 02:30, Eneuel Leszek Ciszewski pisze:

    > Masom ludzi pożyczyłem pieniądze lub przedmioty -- zazwyczaj ci ludzie
    > brali ode mnie dobrowolnie, czasami nawet płakali podczas brania, ale
    + brali ode mnie chętnie i sprawnie, czasami nawet płakali podczas
    brania, ale

    Prosząc o pożyczkę, niejednokrotnie opowiadali, jak zawaliło się im
    życie na głowę, jak im jest ciężko, jakie koszmary przeżywają itd...
    Czasami tylko prosili, czasami aż płakali podczas pożyczania -- że
    przykrością było patrzenie na niech... Nierzadko przysięgali
    zwrócenie, choć gołym okiem widać było blefowanie...

    > Moi dłużnicy zazwyczaj kochali mnie podczas pożyczania ode mnie
    > i nie znali mnie, gdy dosłownie głodowałem.

    Bardzo chętnie niesumienni dłużnicy radzili mi ,,zabranie
    się do uczciwej roboty'', gdy nadchodził czas rozrachunku...

    Nie twierdzę, że wszyscy byli niesumienni -- byli także uczciwi.

    > -=-

    > Wracając do rencistów -- w RP nie ma chorobowych rent i nie ma
    > możliwości otrzymania takowej (co wykazałem aż zbyt dobrze przebiegiem
    > farsy zwanej sądowym procesem) i co potwierdzają statystyki.

    > W RP można jedynie otrzymać chorobową rentę ,,na głowę''. Można też
    > otrzymać (oczywiście też ,,na głowę'') fuksem -- który znam i który
    > mógłbym wykorzystać, a nawet (o zgrozo!) opisać... Ale nawet podczas
    > wojny (z ZUSem) trzeba zachować tak zwane dobre maniery, dlatego nie
    > nadużyję ;) swej wiedzy... ;)

    Ogólnie jedynie zauważę, że w tym scenariuszu ZUS rzeczywiście
    zostałby przymuszony bądź zastraszony.

    --
    -bf- `- \`_`"'-.o'\:/.d`|'.p \; https://www.eneuel.ct8.pl \|/...