  • Data: 2019-05-21 15:34:33
    Temat: Re: N26 - doładowanie konta
    Od: RobertS <b...@x...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > IKA też pozwala na bezpośrednią wymianę USD->EUR.
    > Kurs musisz sam porównać.
    >
    > Pytanie oczywiście, jaka cena przelewu dolarów - jeśli te różne kantory mają konta
    w mBąku, to będziesz miał za darmo.
    > Ile będzie kosztować przelew dolarów mBąk->alior - nie wiem.
    > Ostatecznie jest jeszcze opcja noszenia gotówki w koszyczku.
    > W aliorze kasa na pewno bezpłatna (wpłata i wypłata waluty) - tylko trzeba znaleźć
    oddział z kasą, a ich niewiele.
    > W mBąku kasa dla złotówek przy podstawowym koncie płatna, dla walut nie wiem.

    jeżeli robie jakieś przelewy poprzez kantory internetowe to TYLKO takie,
    w których będzie to przelew zewnętrzy, żaden zysk jeżeli zaoszczędzę na
    kursie i zapłacę 0,35% za swift

    ostatnio przelewałem USD do franklina (Bank Handlowy) i zapłaciłem jw.
    inaczej się nie dało, bo akceptują przelewy TYLKO z rachunku klienta
    taka niedogodność, ale za przyjęcie przelewu (dywidenda) już mnie nie
    obciążają

    > Może trzeba było poczekać i ponowić rejestrację w poniedziałek, tak, jak pisali -
    ech, jak za króla ćwieczka.
    > Ale przy okazji się przyjrzałem, i jeśli wybierze się weryfikację paszportu, to
    idzie to przez wideorozmowę - ew. następną próbę tak zrobimy ;>
    > Nie ma to jak szukanie błędów w bankach - ale Niemce skąpe, nic nie dają w nagrodę,
    mBąk dawał chociaż kubki w dawnych czasach ;P

    N26 poszło błyskawicznie, nawet na kiepskich fotkach, widać w grę
    wchodzi również czynnik pt. szczęście

    --
    pozdrawiam
    RobertS