  • Data: 2019-05-21 11:52:01
    Temat: Re: N26 - doładowanie konta
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu poniedziałek, 20 maja 2019 22:39:46 UTC+2 użytkownik RobertS napisał:

    > gotówki nie liczę (drobiazgi), mam na koncie walutowym w mBanku

    > generalnie mogę jeszcze wymienić w domwaluty (ostatnio mnie przekonali
    > lepszymi kursami niż wcześniejszy cinkciarz), ale to będzie zamiana z
    > USD na EUR + przelew do DE (N26)

    IKA też pozwala na bezpośrednią wymianę USD->EUR.
    Kurs musisz sam porównać.

    Pytanie oczywiście, jaka cena przelewu dolarów - jeśli te różne kantory mają konta w
    mBąku, to będziesz miał za darmo.
    Ile będzie kosztować przelew dolarów mBąk->alior - nie wiem.
    Ostatecznie jest jeszcze opcja noszenia gotówki w koszyczku.
    W aliorze kasa na pewno bezpłatna (wpłata i wypłata waluty) - tylko trzeba znaleźć
    oddział z kasą, a ich niewiele.
    W mBąku kasa dla złotówek przy podstawowym koncie płatna, dla walut nie wiem.

    > jeszcze nie testowałem, ciekawe czy nie będzie problemu, że na zagranicę
    > wysyłam

    A co to za zagranica, SEPA taka sama do banku w PL jak do banku w każdym kraju EOG.
    Inne waluty mogą mieć oczywiście drożej, ale to już SWIFT.

    PS.: Ile czekałeś na weryfikację fotek dowodu i japy w N26?
    W piątek skasowali dane żony - ale od piątku znów czekamy.
    Może trzeba było poczekać i ponowić rejestrację w poniedziałek, tak, jak pisali -
    ech, jak za króla ćwieczka.
    Ale przy okazji się przyjrzałem, i jeśli wybierze się weryfikację paszportu, to idzie
    to przez wideorozmowę - ew. następną próbę tak zrobimy ;>
    Nie ma to jak szukanie błędów w bankach - ale Niemce skąpe, nic nie dają w nagrodę,
    mBąk dawał chociaż kubki w dawnych czasach ;P