  • Data: 2019-05-21 18:25:06
    Temat: Re: N26 - doładowanie konta
    Od: RobertS <b...@x...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Ma to sens, ale jakie są praktycznie dostępne możliwości?
    > Są kantory, które pozwalają na darmowy przelew do dowolnego banku w PL?
    > Bo zapewne jakąś swoją listę darmowych banków mają - do przelewów i w jedną i w
    drugą stronę.
    > Są też banki, w których przelew wewnętrzny przelewowi wewnętrznemu nierówny - np.
    mBąk, w którym części korpo - w której mają konta kantory - i detalu są dość mocno
    rozdzielone.

    na razie miałem do czynienia z 3 kantorami w sieci i w każdym przelewy
    wewn. były bezpłątne + księgowanie w kilka godzin
    tylko w domwaluty ciągle mieli problemy z DB więc sobie ich podarowałem

    > Tzn. przelewałeś z handlowego gdzieś (do polskiego czy zagranicznego banku) czy ten
    franklin ma konto w handlowym (a przelewałeś np. z mBanku)?
    > I skąd oraz dokąd są te przelewy dywidendy?

    ja przelewałem kasę do BH (z mBanku), ma tam (w BH) konta fundusz
    inwestycyjny
    1. to było USD
    2. i tak SEPA nie mają
    za przelew zapłaciłem 0,35%

    po miesiącu (i tak będzie co miesiąc) wypłacili mi dywidendę, przelew od
    nich musiał być OUR bo mi opłat już nie naliczyło

    kiedyś pisałem o takiej opcji na grupie, ale tutaj sami wielbicieli depo
    więc może nie będę się rozpisywał

    > Raczej zezowate.
    > Fajne też jest to, że po tym wykasowaniu, w miejscu imienia i nazwiska żony w
    liście osób poleconych przeze mnie (swoją drogą ciekawe, co na takie wypisywanie
    pełnych imion i nazwisk mówi RODO, o tajemnicy bankowej nie wspominając - np. curve
    podaje tylko imię i inicjał nazwiska) pojawił się ktoś, kto nazywa się "Vprcnbsuoihm
    Xfpcujzqhgng" i wciąż mam od niego "pending" 15 euro.
    > "Agenci" na czacie sprawiają wrażenie, jakby nie siedzieli w Berlinie, tylko w
    Colorado - "don't worry, it'll be deleted itself" "when? "there's no timeframe" ;>

    niemcy i te ich niemieckie banki, domestic karty itp...chyba jestem do
    czegoś innego przyzwyczajony, ale polecałeś więc sobie założyłem i mam
    zamiar skorzystać chociaż kartę MC przysłali więc w wielu punktach w DE
    nie zapłacę

    ciekawe czy można sobie założyć w jakimś niemieckim banku (zdalnie)
    konto z kartą EC? to byłaby jazda ;-)

    --
    pozdrawiam
    RobertS