  • 1. Data: 2004-08-02 13:45:28
    Temat: Multikonto Aquarius - zostać, czy nie...
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@h...pl>

    Witam.
    Za kilka dni pozbywam się linii kredytowej w Aquariusie. Chociaż jestem
    bardzo zadowolony z korzystania z Multi - zastanawiam się nad jakąś zmianą
    rachunku. Nie widzę potrzeby płacenia miesięcznie 12zł za praktycznie
    standardową ofertę (wręcz 'niestandardową', bo przy zmianach oprocentowania
    na wyższe/niższe - w Aquariusie się nic nie zmienia :(

    Czy ktoś z Was robił 'downgrade' do innego Multikonta?

    A może inny rachunek 'vipowski' w innym banku?

    --
    Przemysław Maciuszko

  • 2. Data: 2004-08-02 13:49:14
    Temat: Re: Multikonto Aquarius - zostać, czy nie...
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Przemysław Maciuszko <s...@h...pl> wrote:
    > A może inny rachunek 'vipowski' w innym banku?

    A widziales oferte Fortisa? :) Np pakiet srebrny.A w Multi mozesz sobie
    zostawic Multikonto Ja.
    Co do podwyzszania lokat:
    http://www.multibank.pl/multibank/multipress_article
    .jhtml?id=23912

    http://www.PRnews.pl

  • 3. Data: 2004-08-02 18:09:54
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@h...pl>

    Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl> wrote:

    > A widziales oferte Fortisa? :) Np pakiet srebrny.A w Multi mozesz sobie

    Właśnie się zastanawiałem nad Fortisem. Czytasz mi kurde w myślach, czy co?

    > zostawic Multikonto Ja.

    No tak się właśnie zastanawiam, czy w ogóle, czy nie.

    > Co do podwyzszania lokat:
    > http://www.multibank.pl/multibank/multipress_article
    .jhtml?id=23912

    O. To jakoś to ominąłem...

    --
    Przemysław Maciuszko

  • 4. Data: 2004-08-02 18:20:18
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@h...pl>

    Przemysław Maciuszko <s...@h...pl> wrote:

    > Właśnie się zastanawiałem nad Fortisem. Czytasz mi kurde w myślach, czy co?

    Tia. Tylko jak strona Fortisu ma mi się otwierać 20 minut w przeglądarce, to
    ja dziękuję... Chyba, że dzisiaj akurat jakaś awaria styku...

    --
    Przemysław Maciuszko

  • 5. Data: 2004-08-02 18:35:11
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    > Tia. Tylko jak strona Fortisu ma mi się otwierać 20 minut w przeglądarce,
    > ja dziękuję... Chyba, że dzisiaj akurat jakaś awaria styku...

    Tylko ostrzegam, ze ich Planeta nie jest tak rozbudowana jak system Multi i
    ma tylko podstawowe uslugi. (i bedziesz mial khem - problemy zeby sie
    zalogowac z pracy, bo trzeba instalowac na komputerze certyfikaty ;) Jakos
    obslugi jest cacy, ale w sumie malo placowek, co z malo rozbudowanym
    serwisem internetowym....
    Jesli moge cos doradzic - zamien sobie na Multi Ja (3 zeta + karta), a w
    Fortisie skorzystaj z tego:
    http://www.fortisbank.com.pl/services/PackagePromoti
    onPL.html

    Jak ci sie nie spodoba, to wrocisz - chyba ze masz knto w mBanku ;)

    P.S. I zapytaj sie jak bedziesz zakladal konto, czy wprowadza VC do ePakietu
    ;)

  • 6. Data: 2004-08-02 18:57:14
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@h...pl>

    Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl> wrote:

    > Tylko ostrzegam, ze ich Planeta nie jest tak rozbudowana jak system Multi i
    > ma tylko podstawowe uslugi. (i bedziesz mial khem - problemy zeby sie

    Hmmm. Dobiłem się w końcu do demo, popatrzyłem i...
    Bida aż piszczy :) To się naprawdę nazywa 'podstawowe usługi' :)

    > Jesli moge cos doradzic - zamien sobie na Multi Ja (3 zeta + karta), a w

    Tak chyba zrobię. Nie stracę wiele (nic z potrzebnej funkcjonalności), a
    jakby co, to zawsze mogę wrócić do Aquariusa :)

    > Jak ci sie nie spodoba, to wrocisz - chyba ze masz knto w mBanku ;)

    Pewnie, że mam.
    A Fortisa chyba jednak sobie daruję... Na pierwszy rzut oka wyglądało
    lepiej...

    --
    Przemysław Maciuszko

  • 7. Data: 2004-08-02 19:04:48
    Od: "~WD" <j...@c...barg.sv>

    > Tia. Tylko jak strona Fortisu ma mi się otwierać 20 minut w przeglądarce, to
    > ja dziękuję... Chyba, że dzisiaj akurat jakaś awaria styku...

    fortis ma głupkowate opłaty. e-pakiet jest ok, ale reszta taka sobie. ogólnie
    konta vip - sa takie sobie - jesli oczekujesz prawdziwego doradztwa.
    nie wiem - czego oczekujesz ? jesli faktycznie Ci nie potrzebne konto aq, to
    zmien na my lub ja. czasem jednak aq do czegos sie przydaje - mozna dostac KK na
    kolejny rok za free :) multibank zapowiadał też zmiany w aqua ...... tylko cos
    sie doczekac nie możemy :)

    --
    W.

    Ps. michał nie mieszaj :)

  • 8. Data: 2004-08-02 20:42:05
    Od: "Mariusz A. Jasiński" <n...@d...emaila.pl>

    Przemysław Maciuszko wrote:
> [...]
    > bardzo zadowolony z korzystania z Multi - zastanawiam się nad jakąś zmianą
    > rachunku. Nie widzę potrzeby płacenia miesięcznie 12zł za praktycznie

    jeśli nie masz wielkich zastrzeżeń do Multi, to ja bym Ci nie radził
    zmieniać banku, nie znajdziesz nic lepszego,
    przejdź na konto Ja albo My, też nie widzę sensu płacić za Aqurisa, po
    to aby się kolegom chwalić że jestem vip,

    jednak jak naprawdę chcesz spróbować innego banku, to zajrzyj do
    Deutsche Bank, znajomy sobie chwali obsługę konta małej firmy

    MJ

  • 9. Data: 2004-08-03 04:20:52
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@h...pl>

    ~WD <j...@c...barg.sv> wrote:

    > kolejny rok za free :) multibank zapowiadał też zmiany w aqua ...... tylko cos
    > sie doczekac nie możemy :)

    Tia. O tych zmianach, to ja już słyszę jakoś tak... od roku?
    Poza tym - moja ulubiona doradczyni nie pracuje już na Królewskiej, więc kij
    im w oko :>

    --
    Przemysław Maciuszko

  • 10. Data: 2004-08-03 04:21:53
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@h...pl>

    "Mariusz A. Jasiński" <n...@d...emaila.pl> wrote:

    > jednak jak naprawdę chcesz spróbować innego banku, to zajrzyj do

    Sęk w tym, że chyba nie chcę. Myślałem, że po prostu przez te 2 lata, kiedy
    nie szukałem i nie rozglądałem się za nowym bankiem coś przeoczyłem - coś
    lepszego niż Multi. Ale widzę, że chyba jednak nie :)

    --
    Przemysław Maciuszko