  • 1. Data: 2004-08-02 14:36:28
    Temat: kawal - jak juz byl to sorrki
    Od: "Pablo" <p...@w...pl>

    - HALO !!! HALO !!! Niech Pan mi pomoże !!!
    - Co się stało ?? W czym mogę Panu pomóc ?
    - Proszę Pana !! Jestem w bankomacie ! Nie mogę stąd wyjść... tu na nim
    jestWasz numer więc dzwonie do Was, bo mam komórkę...
    - Jak to "w bankomacie"?? Rozumiem że jest Pan w zamkniętym pomieszczeniu z
    bankomatem do którego Pan wszedł przeciągając kartę przez czytnik na
    zewnątrz...
    - NO WŁAŚNIE ! NO WŁAŚNIE! ! NA ZEWNĄTRZ BYŁ !! A TU W ŚRODKU NIE MA !!!
    - ... hm... hmmm... a klamka w drzwiach jest?
    - O JEEEEZU !! RZECZYWIŚCIE !!! ... DZIĘKUJĘ !
    - Proszę ....

  • 2. Data: 2004-08-03 05:49:47
    Temat: Re: kawal - jak juz byl to sorrki
    Od: anowak <a...@a...net>