    From: "Mariusz A. Jasiński" <n...@d...emaila.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Multikonto Aquarius - zostać, czy nie...
    Date: Mon, 02 Aug 2004 22:42:05 +0200

    Przemysław Maciuszko wrote:
    > Witam.
    > Za kilka dni pozbywam się linii kredytowej w Aquariusie. Chociaż jestem
    > bardzo zadowolony z korzystania z Multi - zastanawiam się nad jakąś zmianą
    > rachunku. Nie widzę potrzeby płacenia miesięcznie 12zł za praktycznie

    jeśli nie masz wielkich zastrzeżeń do Multi, to ja bym Ci nie radził
    zmieniać banku, nie znajdziesz nic lepszego,
    przejdź na konto Ja albo My, też nie widzę sensu płacić za Aqurisa, po
    to aby się kolegom chwalić że jestem vip,

    jednak jak naprawdę chcesz spróbować innego banku, to zajrzyj do
    Deutsche Bank, znajomy sobie chwali obsługę konta małej firmy

    MJ