  • 1. Data: 2002-01-07 15:11:32
    Temat: Multibank w Poznaniu :)
    Od: "MiChAeL_z" <m...@h...pl>

    Wpadam sobie do banku , założyłem konto Jestem , patrzę na pieczątke doradcy
    a tam " Wojciech Frabiński " :) No to w tej chwili wiedziałem , że żaden
    nie-dysponent mi się nie trafił i że jestem w obsługiwany przez znawcę
    tematu !!

    Pozdro dla Wojtka i życzę Ci udanej pracy !

    pzdr
    MiChAeL_z

  • 2. Data: 2002-01-07 16:04:27
    Temat: Re: Multibank w Poznaniu :)
    Od: "Krzysztof Kowalski" <k...@b...pl>

    "MiChAeL_z" <m...@h...pl> wrote in message
    > Pozdro dla Wojtka i życzę Ci udanej pracy !

    Ja bym powiedział, że miałeś "full vypas" ;-) Najlepszy pracownik pierwszej
    linii w Polsce :-)))))

    K. Kowalski

  • 3. Data: 2002-01-07 18:50:28
    Od: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl>

    On Mon, 7 Jan 2002 16:11:32 +0100, "MiChAeL_z" <m...@h...pl>
    wrote:

    >Wpadam sobie do banku , założyłem konto Jestem , patrzę na pieczątke doradcy
    >a tam " Wojciech Frabiński " :)

    Wiedzialem, ze sie dlugo w tajemnicy nie utrzyma, ale zeby juz
    pierwszego dnia ;-).

    > No to w tej chwili wiedziałem , że żaden
    >nie-dysponent mi się nie trafił i że jestem w obsługiwany przez znawcę
    >tematu !!

    Bo sie zaczerwienie ;-)))

    >Pozdro dla Wojtka i życzę Ci udanej pracy !

    Dziekuje. Praca z pewnoscia latwa nie bedzie ale zapowiada sie
    ciekawie. Tylko pamietajcie, ze po drugiej stronie lustra nie wszystko
    jest takie proste jak za starych klienckich czasow ;-)
    --
    Wojtek Frabinski ICQ 50443653
    w...@a...net.pl

  • 4. Data: 2002-01-07 19:12:23
    Od: g...@i...com (Piotr Gralak)

    wrote:

> [...]
    >tematu !!
    >
    >Pozdro dla Wojtka i życzę Ci udanej pracy !

    hihihi
    niedysponent frabinski
    :-))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
    )))))))))))))))

    PGR

  • 5. Data: 2002-01-07 19:29:18
    Od: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl>

    On Mon, 07 Jan 2002 19:12:23 GMT, g...@i...com (Piotr Gralak) wrote:

    >hihihi
    >niedysponent frabinski
    >:-)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
    ))))))))))))))))

    insztalator Gralak ;-)))))
    he he :-)

  • 6. Data: 2002-01-07 22:29:51
    Od: "inkoguto" <p...@b...pl>

    Użytkownik "Wojtek Frabinski" <w...@a...net.pl> napisał w wiadomości
    > ciekawie. Tylko pamietajcie, ze po drugiej stronie lustra nie wszystko
    > jest takie proste jak za starych klienckich czasow ;-)

    Wiemy, że łatwo wymagać od innych.:-)))
    Przypomną ci: "zapomniał wół..."

    Ale sukcesów życzę

  • 7. Data: 2002-01-07 22:31:11
    Od: "inkoguto" <p...@b...pl>

    Uzytkownik "Wojtek Frabinski" <w...@a...net.pl> napisal w wiadomosci
    > insztalator Gralak ;-)))))

    z waffki :-)

  • 8. Data: 2002-01-08 05:50:27
    Od: "Grzegorz" <g...@p...onet.pl>

    Patrzcie jak to się porobiło.
    Rada klientów mBanku (nieoficjalna) zaczyna pracę w mBanku.
    A tak się kiedyś odżegnywali. :-)))
    Grzegorz

    PS
    Ciekawe, kiedy Multibank otworzy coś w Trójmieście ?

  • 9. Data: 2002-01-08 09:23:30
    Od: "Robert" <m...@k...wp.pl>

    "inkoguto" <p...@b...pl> (news:a1d807$aeo$2@news.onet.pl):
    > Ale sukcesów życzę

    Ja również, Wojtku :)

    Może kiedyś na chwilę wstąpię skorzystać z Twojego bankomatu :)

  • 10. Data: 2002-01-08 18:55:35
    Od: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl>

    On Tue, 8 Jan 2002 06:50:27 +0100, "Grzegorz" <g...@p...onet.pl>
    wrote:

    >Patrzcie jak to się porobiło.
    >Rada klientów mBanku (nieoficjalna) zaczyna pracę w mBanku.

    Ja w mBanku nie pracuje.

    >A tak się kiedyś odżegnywali. :-)))

    Czy ja pisalem, ze nigdy w BRE nie bede pracowal :-) ?

    >PS
    >Ciekawe, kiedy Multibank otworzy coś w Trójmieście ?

    W miare niedlugo.