  • 1. Data: 2003-11-06 18:13:45
    Temat: Multibank - klopoty z kredytem i nie tylko
    Od: "jacek z warszafki" <c...@p...onet.pl>

    Elo!

    Dostalem kosza od Multibanku w zwiazku z moim wnioskiem o kredyt odnawialny
    [tylko 1200 zl], deklarowalem wplywy 1500 zl, zarabiam teraz 3000 netto. Powod?
    Nadal istnieja moje dane w BIK [Biuro Informacji Kredytowej]. A bylo to tak. Z
    koncem 2000 r. moje laczne zadluzenie w Cit i KB wynosilo okolo 8500 zl, a z
    uwagi na problemy z praca bylem bezrobotny i przestalem splacac. A poniewaz KB
    i Cit naslaly na mnie natychmiast komornikow dlug urosl do 15.000 [chamskie
    odsetki, koszty windykacji itp.]. Splacilem wsio co do grosza i nie chce wiecej
    widziec tych sq.... do konca zycia.

    Ponoc z tego powodu w Multibanku nie moge ubiegac sie przez 2 lata o zaden
    kredyt. Moze to prawda, nie wiem, ale oni chyba nie licza, ze bede jak kretyn
    czekal 2 lata. Mam konto w tym Banku od pocz 2002 i jak sie okazuje - nie ma to
    zadnego znaczenia. Coz, wiernosc nie jest dzis w cenie. Czy ktos wie jak to
    jest? Czy taki Multi przechowuje informacje o tym, ze ubiegalem sie o kredyt,
    ze dostalem odmowe i z jakiego powodu?

    Wyslalem juz list do BIK z zapytaniem łozzzap ale zamin wszysto odkrece i
    wyprostuje - moze minac nieco czasu.

    btw - mozecie polecic jakis fajny, normalny bank z dostepem do konta przez
    internet? Multi jest spoko pod tym wzgl. ale jak trzeba to sie obede bez niego.

    Absolutnie nie wchodza w gre:
    - Citibank [jw. naslali na mnie psy w 2001]
    - Kredyt Bank [jw.]
    - PKO BP [moja matka ma tam konto i wystarczy]
    - Pekao [znajomy odradzal]
    - BZ WBK [jw.]

    z gory dziekuje za info

  • 2. Data: 2003-11-06 18:38:36
    Temat: Re: Multibank - klopoty z kredytem i nie tylko
    Od: "Henryk \"Plumski\" Plumowski" <h...@g...pl>

    Pewna osoba, czyli jacek z warszafki
    oświadczyła nam oto tak, jak widać poniżej:

    (...)

    mBank z historią?

    --
    Pozdrawiam,
    www.henryk.us

  • 3. Data: 2003-11-06 18:48:56
    Od: "jacek z warszafki" <c...@W...onet.pl>

    > mBank z historią?

    chyba tez nie :( mBank i Multibank to przeciez to samo BRE

  • 4. Data: 2003-11-06 20:55:09
    Od: "Snoopy" <...@a...pl>

    jacek z warszafki wrote:
    > chyba tez nie :( mBank i Multibank to przeciez to samo BRE

    Sproboj w Lukasie :)

    Grzesiek *** http://fiatclub.kreator.pl ***
    GG: 458449 *** www.snoopy.com ***

  • 5. Data: 2003-11-07 14:42:46
    Od: "Darek" <k...@p...onet.pl>

    Użytkownik "jacek z warszafki" <c...@W...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:5b53.00000b28.3faa9796@newsgate.onet.pl...

    > chyba tez nie :( mBank i Multibank to przeciez to samo BRE

    Nie do końca.
    W MultiBanku nie dostałęm KK na 5000 a w mBanku od ręki

    Krasnal, GG#1103

  • 6. Data: 2003-11-07 19:11:44
    Od: "Marcin Kozlowski" <s...@U...pl>

    Użytkownik "jacek z warszafki" <c...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > - Citibank [jw. naslali na mnie psy w 2001]
    > - Kredyt Bank [jw.]
    > - PKO BP [moja matka ma tam konto i wystarczy]

    ja tez wszystkie powyzsze odradzam :)
    proponuje ci zlozyc wniosek w mBanku na podstawie wsplywow na konto
    najlepiej przez formularz
    https://form.mbank.com.pl/cgi-bin/kredyt/info.pl

    ja mialem pewien problem z przeniesieniem karty kredytowej do mBanku..
    rozmowa z konsultantem wskazala ze nie mam zdolnosci (przez inne kredyty)
    wypelnienie formularza pomoglo i decyzja byla szybko pozytywna..

    pozdro
    SirmaK