    From: "jacek z warszafki" <c...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Multibank - klopoty z kredytem i nie tylko
    Date: 6 Nov 2003 19:13:45 +0100

    Elo!

    Dostalem kosza od Multibanku w zwiazku z moim wnioskiem o kredyt odnawialny
    [tylko 1200 zl], deklarowalem wplywy 1500 zl, zarabiam teraz 3000 netto. Powod?
    Nadal istnieja moje dane w BIK [Biuro Informacji Kredytowej]. A bylo to tak. Z
    koncem 2000 r. moje laczne zadluzenie w Cit i KB wynosilo okolo 8500 zl, a z
    uwagi na problemy z praca bylem bezrobotny i przestalem splacac. A poniewaz KB
    i Cit naslaly na mnie natychmiast komornikow dlug urosl do 15.000 [chamskie
    odsetki, koszty windykacji itp.]. Splacilem wsio co do grosza i nie chce wiecej
    widziec tych sq.... do konca zycia.

    Ponoc z tego powodu w Multibanku nie moge ubiegac sie przez 2 lata o zaden
    kredyt. Moze to prawda, nie wiem, ale oni chyba nie licza, ze bede jak kretyn
    czekal 2 lata. Mam konto w tym Banku od pocz 2002 i jak sie okazuje - nie ma to
    zadnego znaczenia. Coz, wiernosc nie jest dzis w cenie. Czy ktos wie jak to
    jest? Czy taki Multi przechowuje informacje o tym, ze ubiegalem sie o kredyt,
    ze dostalem odmowe i z jakiego powodu?

    Wyslalem juz list do BIK z zapytaniem łozzzap ale zamin wszysto odkrece i
    wyprostuje - moze minac nieco czasu.

    btw - mozecie polecic jakis fajny, normalny bank z dostepem do konta przez
    internet? Multi jest spoko pod tym wzgl. ale jak trzeba to sie obede bez niego.

    Absolutnie nie wchodza w gre:
    - Citibank [jw. naslali na mnie psy w 2001]
    - Kredyt Bank [jw.]
    - PKO BP [moja matka ma tam konto i wystarczy]
    - Pekao [znajomy odradzal]
    - BZ WBK [jw.]

    z gory dziekuje za info