  • 11. Data: 2004-04-14 10:30:22
    Temat: Re: Multibank a Mbank
    Od: MiKo <m...@n...pl>

    Czarek aa wrote:
    [...]

    > niewielu przelwów, ma mbank. Jeśli ktoś jeździ za granicę, wykonuje wiele
    > transakcji, nie potrzebuje lokaty tylko funkcjonalnego rachunku ma multi.No i

    Moglbys rozwinac mysl (chodzi o "zagranice")? Ja jezdze za granice i nie
    mialem problemow z mBankiem... A multi nie mam...

    Miko

  • 12. Data: 2004-04-14 13:17:56
    Od: sirland <s...@g...pl>

    > Moglbys rozwinac mysl (chodzi o "zagranice")? Ja jezdze za granice i nie
    > mialem problemow z mBankiem... A multi nie mam...

    Pani ekspert z mbanku poinformowała mnie, że w mbanku nie można
    przeprowadzić przewalutowania(potrzebowałem zrobić przelew na
    zagraniczny rachunek). Chyba, że Pani była w błędzie...:)

    pzdr
    Czarek

  • 13. Data: 2004-04-14 15:18:40
    Od: "bd" <b...@o...pl>

    > Tak

    nie dotyczy to MultiKonta jestem, ktore mozna miec do 26 roku zycia:)

  • 14. Data: 2004-04-14 15:28:55
    Od: Kamil Jońca <k...@g...pl>

    ~WD wrote:

    > Tak

    No dobrze i co zrobią jeśli zasilenia będą nieregularnee ?

    KJ

  • 15. Data: 2004-04-14 18:55:49
    Od: "~WD" <j...@c...barg.sv>

    Użytkownik "Kamil Jońca" <k...@g...pl> napisał:
    > No dobrze i co zrobią jeśli zasilenia będą nieregularnee ?

    Pewnie nic ;)

  • 16. Data: 2004-04-15 12:53:33
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@h...pl>

    Kamil Jońca <k...@g...pl> wrote:

    > No dobrze i co zrobią jeśli zasilenia będą nieregularnee ?

    I poniżej wymaganych limitów? Wypowiedzą umowę. Zapewne.

    --
    Przemysław Maciuszko

  • 17. Data: 2004-04-15 13:18:28
    Od: Kamil Jońca <k...@g...pl>

    Przemysław Maciuszko wrote:

    > I poniżej wymaganych limitów? Wypowiedzą umowę. Zapewne.

    Jesteś pewien ? Przypominam, ze chodzi o ROR _bez_ kredytu.
    KJ

    --
    JID: kjonca_at_jabber.wp.pl GG: (brak :-P)

  • 18. Data: 2004-04-15 14:50:21
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@h...pl>

    Kamil Jońca <k...@g...pl> wrote:

    > Jesteś pewien ? Przypominam, ze chodzi o ROR _bez_ kredytu.

    Ale przecież wymagane minimalne wpływy masz jeśli chodzi o rachunek, a nie o
    kredyt.

    --
    Przemysław Maciuszko