  • 1. Data: 2004-04-08 15:44:53
    Temat: ePortfel 1.5.2
    Od: "Maciej Wegorkiewicz" <w...@i...pl>

    Witajcie,

    Zapraszam do testow ePortfel 1.5.2. Dla tych co nie wiedza - jest to
    oprogramowanie do zarzadzania finansami osobistymi. Sciaga historie rachunkow
    przez siec - obsluguje mBank, Multibank oraz Inteligo.

    W nowej wersji:
    - konta walutowe, sciaganie przez siec kursow walut NBP.
    - konta typu fundusze inwestycyjne, obsluga funduszy dostepnych w SFI mBanku
    - sciaganie historii operacji na funduszach w Supermarkecie FI mBank!
    - sciaganie aktualnych notowan przez siec - stany kont wczesniej niz w serwisie
    mBank!

    Wiecej informacji i download na stronie: http://www.eportfel.com

    Pozdrawiam bankowych ekspertow,

    Maciek
    archiwum i przeszukiwanie newsów
    http://www.polnews.pl

  • 2. Data: 2004-04-09 08:54:07
    Temat: Re: ePortfel 1.5.2
    Od: "nobo" <n...@h...pl>

    Czy ktoś uzywa tego programu ? Jakie odczucia ?

    pozdrawiam nobo

  • 3. Data: 2004-04-12 22:05:28
    Od: "Paweł Sikorski" <p...@k...lm.pl>

    > Czy ktoś uzywa tego programu ? Jakie odczucia ?
    Ja sobie go właśnie zainstalowałem. Trochę zakręcony... Chyba źle liczy sume
    środków, ale nie jestem pewien. Raczej zostane przy arkuszu.... Choc pewnie
    daje mniejsze możliwości...

  • 4. Data: 2004-04-13 20:11:05
    Od: " .:: Marcin ::." <W...@g...pl>

    Pewnego dnia (według mojego czasu 2004-04-09 10:54) , nobo nabazgrał(a) :
    > Czy ktoś uzywa tego programu ? Jakie odczucia ?
    >
    > pozdrawiam nobo

    Jestem w trakcie testów. Na razie mi się podoba.
    Choć ma kilka wad. W większym stopniu kontroluje on finanse na zasadzie
    ściągania historii kont. Nie ma planowania np. comiesięcznych płatności
    ale w pewien sposób jest to właśnie jego zaleta, ponieważ mogę sobie
    ściągnąć historię z konta co zajmuje mniej czasu.
    Wszystkie analizy wydatków są wersji płatnej :-( (oprócz wyciągów)

    --
    Pozdrawiam - Marcin