  • 1. Data: 2003-03-11 19:13:05
    Temat: [Multibank] Infolinia i oddziały
    Od: "Tomasz Waszczynski" <w...@w...org>

    Witam,
    miałem dziś niewątpliwą przyjemność odwiedzić po raz kolejny oddział Multi
    we Wrocławiu ;] Sprawa dotyczyła wysłanego przez net wniosku o kartę
    kredytową. Okazało się, że agenta we Wrocławiu nie ma (taki rodzaj kontaktu
    wybrałem z _listy_ na stronie - po co dają taki wybór?), więc infolinia
    zaproponowała umówienie wizyty w oddziale. Nie mając innego wyjścia
    przystałem na tę propozycję, dogadaliśmy godzinę i czekałem te kilka dni do
    dziś na spotkanie.
    W oddziale byłem przed czasem, grzecznie poczekałem, potem dalej poczekałem,
    bo oczywiście na czas nikogo wolnego nie było ;]
    Jak już zacząłem rozmawiać, to się okazało, że oddział pojęcia nie ma o
    żadnym spotkaniu, wniosek internetowy wsiało i nie mają możliwości go
    sprowadzić. Tu moje pytanie - po raz kolejny mi się zdarza, że jak coś robię
    przez net, to w oddziale to nie ma zastosowania. Brak jakiejkolwiek
    komunikacji - czemu???
    Po następnych kilkunastu minutach oglądania sufitu i ścian (dobrze, że nie
    drażnią ;]) w oczekiwaniu na gotowość dysponentki przesliśmy do meritum. Od
    tej pory poszło już sprawnie - z wyjątkiem tego, że system nie chciał
    wyświetlać transakcji z całego miesiąca, przez co był przez chwilę problem z
    odczytaniem wpływów :)) - i po wypełnieniu - nie przeze mnie :) - wniosku
    kolejna miła niespodzianka mnie spotkała.
    Okazało się bowiem, że infolinia miała dobre informacje i nie było wymagane
    zaświadczenie o zarobkach (rok regularnych wpływów na konto). Nie miałem ze
    sobą, ale byłem święcie przekonany, że będzie potrzebne. Pewnie się jednak
    okaże, że będę musiał donieść, bo coś im się nie spodoba w historii :-/

    Teraz pozostaje mi jedynie oczekiwać na telefon - i tu kolejne wyzwanie dla
    Multi - dotąd dwukrotnie mi obiecywano informację telefoniczną i ani razu
    nie zadzwonili. Zrzucam to na karb nieodpowiedzialności pracownika - była to
    ta sama osoba - i liczę, że do trzech razy sztuka. Mam nadzieję, że decyzja
    będzie pozytywna i jutro dostanę obiecaną odpowiedź.

    --
    Pozdrawiam,
    Washko

  • 2. Data: 2003-03-11 19:42:51
    Temat: Re: [Multibank] Infolinia i oddziały
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    Użytkownik "Tomasz Waszczynski" <w...@w...org> napisał w wiadomości

    > Mam nadzieję, że decyzja
    > będzie pozytywna i jutro dostanę obiecaną odpowiedź.

    Oooo... a czym sobie zasluzyles na tak ekspresowe tempo? ;) W moim przypadku
    zajelo to nieco wiecej czasu, chyba ok tygodnia. Z tego co pamietam
    oddzwaniaja tylko dgy karta nie zostanie przyznana, wiec raczej powinienes
    miec nadzieje, ze nie oddzwonia, a karto wyciagniesz ze skrzynki ;).
    Trzeba pamietac tez, ze do momentu aktywacji karta nie jest 'widoczna' przez
    zaden z kanalow dostepny przez klienta, co jest [IMHO] wada.

    Maciej

  • 3. Data: 2003-03-12 07:44:56
    Od: "Tomasz Waszczynski" <w...@w...org>

    > Oooo... a czym sobie zasluzyles na tak ekspresowe tempo? ;) W moim
    przypadku

    Pewnie chcieli być mili i takie bajki mi opowiadali ;]

    > zajelo to nieco wiecej czasu, chyba ok tygodnia. Z tego co pamietam
    > oddzwaniaja tylko dgy karta nie zostanie przyznana, wiec raczej powinienes
    > miec nadzieje, ze nie oddzwonia, a karto wyciagniesz ze skrzynki ;).

    Muszą oddzwonić, bo zdjęcia nie przyniosłem ;] Myślałem, że robią zdjęcie na
    miejscu, ale się przeliczyłem.

    > Trzeba pamietac tez, ze do momentu aktywacji karta nie jest 'widoczna'
    przez
    > zaden z kanalow dostepny przez klienta, co jest [IMHO] wada.

    Czyli teraz czeka mnie etap - nikt nic nie wie - super :-/

  • 4. Data: 2003-03-12 08:14:53
    Od: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl>

    On Wed, 12 Mar 2003 08:44:56 +0100, "Tomasz Waszczynski"
    <w...@w...org> wrote:

    >Muszą oddzwonić, bo zdjęcia nie przyniosłem ;] Myślałem, że robią zdjęcie na
    >miejscu, ale się przeliczyłem.

    No tak, jeszcze studia fotograficznego w bankach klientom brakuje :).
    --
    Wojtek Frabinski ICQ 50443653
    w...@a...net.pl GG 212730

  • 5. Data: 2003-03-12 16:28:34
    Od: "Tomasz Waszczynski" <w...@w...org>

    Użytkownik "Wojtek Frabinski" <w...@a...net.pl> napisał w wiadomości

    > No tak, jeszcze studia fotograficznego w bankach klientom brakuje :).

    Nie przesadzaj - wystarczyłaby kamera podłączona do kompa.

    --
    Pozdrawiam,
    Washko