eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.banki[Multibank] Infolinia i oddziały › Re: [Multibank] Infolinia i oddziały
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!not-for-mail
    From: "Tomasz Waszczynski" <w...@w...org>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: [Multibank] Infolinia i oddziały
    Date: Wed, 12 Mar 2003 08:44:56 +0100
    Organization: news.onet.pl
    Lines: 22
    Sender: w...@p...onet.pl@dial-3636.wroclaw.dialog.net.pl
    Message-ID: <b4mokf$30r$1@news.onet.pl>
    References: <b4ld02$fbb$1@news.onet.pl> <%_qba.175699$AV5.1940038@news.chello.at>
    NNTP-Posting-Host: dial-3636.wroclaw.dialog.net.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.onet.pl 1047455183 3099 62.87.140.52 (12 Mar 2003 07:46:23 GMT)
    X-Complaints-To: a...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: 12 Mar 2003 07:46:23 GMT
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2800.1106
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2800.1106
    User-Agent: Hamster/2.0.0.1
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:231101
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik "MK" <m...@i...pl> napisał w wiadomości
    news:%_qba.175699$AV5.1940038@news.chello.at...
    > > Mam nadzieję, że decyzja
    > > będzie pozytywna i jutro dostanę obiecaną odpowiedź.
    > Oooo... a czym sobie zasluzyles na tak ekspresowe tempo? ;) W moim
    przypadku

    Pewnie chcieli być mili i takie bajki mi opowiadali ;]

    > zajelo to nieco wiecej czasu, chyba ok tygodnia. Z tego co pamietam
    > oddzwaniaja tylko dgy karta nie zostanie przyznana, wiec raczej powinienes
    > miec nadzieje, ze nie oddzwonia, a karto wyciagniesz ze skrzynki ;).

    Muszą oddzwonić, bo zdjęcia nie przyniosłem ;] Myślałem, że robią zdjęcie na
    miejscu, ale się przeliczyłem.

    > Trzeba pamietac tez, ze do momentu aktywacji karta nie jest 'widoczna'
    przez
    > zaden z kanalow dostepny przez klienta, co jest [IMHO] wada.

    Czyli teraz czeka mnie etap - nikt nic nie wie - super :-/

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1