  • 1. Data: 2007-02-13 21:29:18
    Temat: [MultiBank] rachunki walutowe w GBP
    Od: "Marcin Kubiczek" <u...@g...com>

    dlaczego ostatnio wprowadzone rachunki walutowe w GBP nie są obsługiwane
    gotówkowo tylko bezgotówkowo? skoro są placówki, to w czym problem? w takim
    razie ile kosztuje najtańszy przelew - dowolny bank - GBP do MultiBanku -
    zakładając że przychodzące przelewy krajowej są bezpłatne.

    --
    pozdrawiam,
    mk

    ---------------
    jeżeli masz nierówną końcówkę na rachunku, to przelej ją ;)

    77 1140 2004 0000 3002 2490 7057
    48 1140 2017 0000 4602 0387 8329

  • 2. Data: 2007-02-13 22:05:57
    Temat: Re: [MultiBank] rachunki walutowe w GBP
    Od: "Darek" <n...@p...maila.pl>

> [...]
    > takim razie ile kosztuje najtańszy przelew - dowolny bank - GBP do
    > MultiBanku - zakładając że przychodzące przelewy krajowej są bezpłatne.

    Problemem jest zapewnie gotówka. Niestandardowa waluta, która kosztuje.

    Darek

  • 3. Data: 2007-02-13 22:22:49
    Od: Przemysław Kowalik <p...@A...pl>

    Użytkownik Darek napisał:

    > Problemem jest zapewnie gotówka. Niestandardowa waluta, która kosztuje.

    Hmm, niestandardowa? Jest ona podstawową walutą dla kilku procent
    obywateli tego kraju ;-)?

    Przemek

  • 4. Data: 2007-02-14 17:09:14
    Od: Sławomir Szyszło <s...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 13 Feb 2007 23:22:49 +0100, Przemysław Kowalik

    >Hmm, niestandardowa? Jest ona podstawową walutą dla kilku procent
    >obywateli tego kraju ;-)?

    Kto w Polsce obraca funtami w gotówce? Jeśli już to euro ze względu na
    najbliższe sąsiedztwo, dolarami (Rosja...).

  • 5. Data: 2007-02-14 17:31:54
    Od: RobertS <r...@x...pl>

    > Kto w Polsce obraca funtami w gotówce? Jeśli już to euro ze względu na
    > najbliższe sąsiedztwo, dolarami (Rosja...).

    podpowiadam:
    wracajacy z GB mają pelne kieszenie funciakow w gotowce ;-)

  • 6. Data: 2007-02-14 18:28:28
    Od: Sławomir Szyszło <s...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 14 Feb 2007 18:31:54 +0100, RobertS <r...@x...pl>
    wklepał(-a):

    >podpowiadam:
    >wracajacy z GB mają pelne kieszenie funciakow w gotowce ;-)

    Żałują paru funciaków na przelew? Poza tym raczej nie wracają. ;)

  • 7. Data: 2007-02-14 18:57:38
    Od: RobertS <r...@x...pl>

    > Żałują paru funciaków na przelew? Poza tym raczej nie wracają. ;)

    wielu z nich ma negatywny stosunek do bankow (znam takich co maja z
    polskimi bankami mocno na pieńku), poza tym kto mówił, że wracają, nie
    pamietasz co sie dzialo przed swietami? rodacy sobie nagle przypomnieli
    o kraju i przyjechali z funciakami

  • 8. Data: 2007-02-14 22:12:07
    Od: "Darek" <n...@p...maila.pl>

    > wielu z nich ma negatywny stosunek do bankow (znam takich co maja z
    > polskimi bankami mocno na pieńku), poza tym kto mówił, że wracają, nie

    <ocenzurowałem się>

    > pamietasz co sie dzialo przed swietami? rodacy sobie nagle przypomnieli o
    > kraju i przyjechali z funciakami

    to do kantoru niech idą

    Darek

  • 9. Data: 2007-02-14 22:24:30
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 14 Feb 2007 23:12:07 +0100,
    osoba podpisana: Darek <n...@p...maila.pl>
    napisała:
    [....]
    > to do kantoru niech idą
    I płacą 2 razy za przewalutowanie ?
    Jeśli ktoś pracuje w GB to raczej by chcuiał trzymać GBP na r-ku, a na
    złotówki wymieniać dopiero wtedy, gdy jest to niezbędne.

    Tak mi sie przypomniało: jakieś 3-4 dni temu dostałem spam bankowy na
    swoją skrzynkę w wp. Nic nadzwczajnego "tanie przelewy, darmowa karta"
    itd itp. za ... 2 funty miesięcznie, tylko owe 2 funty zasugerowały mi
    że może chodzić o "nie-polski" bank.
    Okazała się to rkalma NatWest ... i to mnie przekonało, że faktycznie
    emigracja jest spora ...

    KJ

    If fifty million people say a foolish thing, it's still a foolish thing.
    -- Bertrand Russell

  • 10. Data: 2007-02-15 17:56:01
    Od: "Darek" <n...@p...maila.pl>

    > I płacą 2 razy za przewalutowanie ?

    Była mowa ze przywozili te funciaki (w walizkach) więc tylko 1
    przewalutowanie nastapi w kantorze GBP->PLN. Po za tym właśnie po to wszyscy
    chcą wypłacać w GBP by iść do kantoru i po ciut lepszym kursie sprzedać.
    Szanujemy takich ludzi....

    > Jeśli ktoś pracuje w GB to raczej by chcuiał trzymać GBP na r-ku, a na
    > złotówki wymieniać dopiero wtedy, gdy jest to niezbędne.

    No to ma opcję w mBanku czy Multi - GBP sobie ślicznie leżakują na koncie a
    jak chcę PLN to sobie przewalutuje. BRE ma całkiem dobre kursy.

    Namawiają Cie do wyjazdu :)

    Darek