  • 1. Data: 2007-02-13 21:09:49
    Temat: Regularne oszczędzanie
    Od: " Dawid" <s...@g...pl>

    Witam

    Mam do Was speców pytanie - odkładam sobie miesięcznie po 200 zł na e-max+ w
    mBanku. Jak te 200 zł oszczędzać w bardziej efektywny sposób.? Pracuję więc
    nie mogę inwestować w instrumenty finansowe które absorbują dużo czasu na
    wszelkie analizy. Macie jakiś pomysł.? Wiem że 200 zł miesięcznie to nie jest
    dużo ale za kilka lat może zrobi się z tego jakaś kwota. Z góry dziękuję za
    wszystkie pomysły.
    Pozdrawiam
    Dawid

  • 2. Data: 2007-02-13 21:19:24
    Temat: Re: Regularne oszczędzanie
    Od: "BenLiden" <b...@w...pl>

    Za kilka lat bedziesz mogl sobie tymi pieniedzmi podetrzec d....!

    Lepij juz dzis wymien je na EUR !

  • 3. Data: 2007-02-13 21:49:03
    Od: piper <l...@Y...Do.Not.Exist.Go.Away>

    * Dawid* wrote:

> [...]
    > dużo ale za kilka lat może zrobi się z tego jakaś kwota. Z góry dziękuję za

    Ja bym to pakował w FA :) (zresztą tak robię, tylko w kilka różnych funduszy
    w tym hybrydy). Horyzont 13--15 lat. Założyłem sobie *średnią* stopę zwrotu
    na poziomie 10% powyżej inflacji[1] i śpię spokojnie

    Sprawą kluczową jest co dla Ciebie znaczy ,,za kilka lat''.

    [1] Tzn. w jednym roku +40% w innym -25% itd. :)

    <>

  • 4. Data: 2007-02-13 21:50:07
    Od: Sierp <s...@n...net>

    piper napisał(a):
    > Założyłem sobie *średnią* stopę zwrotu
    > na poziomie 10% powyżej inflacji[1] i śpię spokojnie
    [...]
    > [1] Tzn. w jednym roku +40% w innym -25% itd. :)

    boje sie zapytac, jaka inflacje przewidujesz niedlugo ;-)

    Sierp

  • 5. Data: 2007-02-14 07:01:27
    Od: "Mithos" <f...@a...pl>

    piper wrote:
> [...]
    > funduszy w tym hybrydy). Horyzont 13--15 lat. Założyłem sobie
    > *średnią* stopę zwrotu na poziomie 10% powyżej inflacji[1] i śpię

    Ostatnio cos wszystkie fundusze spadaja.

    --
    pozdrawiam
    Mithos

  • 6. Data: 2007-02-14 08:48:39
    Od: RobertS <r...@x...pl>

    > Ostatnio cos wszystkie fundusze spadaja.

    oj bez przesady, GPW odbija i indeksy ruszyly w gore wiec fundusze
    rowniez odrobia straty sprzed kilku dni...

  • 7. Data: 2007-02-14 16:07:34
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    RobertS napisał(a):
    > oj bez przesady, GPW odbija i indeksy ruszyly w gore wiec fundusze
    > rowniez odrobia straty sprzed kilku dni...

    Oby :)

    --
    pozdrawiam
    Mithos