  • 1. Data: 2007-02-13 18:18:57
    Temat: paypal - jak wpłacić pieniądze na swoje konto ?
    Od: "kotak" <catcat(wytnij)@op.pl>

    cześć,

    chciałem cos kupic na ebayu, i wyszło na to że najtaniej
    przelew zrobc posiadając konto paypal.
    ale teraz mam problem jak wyslac pieniadze na swoje konto ?
    jakie są sposoby ?

    pozdrawiam !

  • 2. Data: 2007-02-13 18:23:36
    Temat: Re: paypal - jak wpłacić pieniądze na swoje konto ?
    Od: "radbilcz" <e...@c...barg.cy>

    > chciałem cos kupic na ebayu, i wyszło na to że najtaniej
    > przelew zrobc posiadając konto paypal.
    > ale teraz mam problem jak wyslac pieniadze na swoje konto ?
    > jakie są sposoby ?
    masz KK ?

  • 3. Data: 2007-02-13 18:32:40
    Od: "kotak" <catcat(wytnij)@op.pl>

    > masz KK ?

    mam KK mbanku złota rybka i Visa Electron mbanku

  • 4. Data: 2007-02-13 19:01:08
    Od: "radbilcz" <e...@c...barg.cy>

    > mam KK mbanku złota rybka i Visa Electron mbanku
    rejestrujesz karte w PP po kilku dniach na koncie zaplate na ok 7 zl z 4
    literowo lub cyfrowo kodem ktory wpisujesz w PP aby aktywowac karte
    po poprawnej aktwacji karty w systemie mozesz kupowac i placic na ebayu
    pamietaj aby miec srodki na karcie