  • 1. Data: 2007-02-13 21:58:16
    Temat: Wykresy giełdowe i walutowe, notowania funduszy
    Od: Sławomir Szyszło <s...@p...onet.pl>

    Zna ktoś może serwis, w którym można na jednym wykresie pokazać indeksy
    giełdowe, kursy walut i notowania funduszy inwestycyjnych za dany okres? Z tych
    co znam, są jedynie akcje i kursy walut.

  • 2. Data: 2007-02-13 22:10:06
    Od: Tomasz Roskal <t...@g...pl>

    Dnia 13.02.2007 Sławomir Szyszło <s...@p...onet.pl> napisał/a:
    > Zna ktoś może serwis, w którym można na jednym wykresie pokazać indeksy
    > giełdowe, kursy walut i notowania funduszy inwestycyjnych za dany okres? Z tych
    > co znam, są jedynie akcje i kursy walut.

    bossa.pl/notowania/wykresy

  • 3. Data: 2007-02-14 16:52:03
    Od: piper <l...@Y...Do.Not.Exist.Go.Away>

    *Tomasz Roskal* wrote:

    > bossa.pl/notowania/wykresy

    Można pokazać tylko wykres główny i pomocniczy. Nie da się śledzić
    trzech kursów jednocześnie a o to chyba chodziło :)

    <>

  • 4. Data: 2007-02-14 17:18:08
    Od: Sławomir Szyszło <s...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 14 Feb 2007 16:52:03 +0000 (UTC), piper
    <l...@Y...Do.Not.Exist.Go.Away> wklepał(-a):

    >Można pokazać tylko wykres główny i pomocniczy. Nie da się śledzić
    >trzech kursów jednocześnie a o to chyba chodziło :)

    To już coś... gdyby działało. Niestety dla walut i funduszy otrzymuję "błąd
    odczytu danych dla ...". :(

  • 5. Data: 2007-02-14 17:48:02
    Od: piper <l...@Y...Do.Not.Exist.Go.Away>

    *Sławomir Szyszło* wrote:

    > To już coś... gdyby działało. Niestety dla walut i funduszy otrzymuję "błąd
    > odczytu danych dla ...". :(

    Zmień "intraday" na "dzienny" :)

    <>

  • 6. Data: 2007-02-14 18:33:27
    Od: Sławomir Szyszło <s...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 14 Feb 2007 17:48:02 +0000 (UTC), piper
    <l...@Y...Do.Not.Exist.Go.Away> wklepał(-a):

    >Zmień "intraday" na "dzienny" :)

    Teraz działa, dziękuję - tego szukałem.

  • 7. Data: 2007-02-14 18:41:58
    Od: Sławomir Szyszło <s...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 14 Feb 2007 16:52:03 +0000 (UTC), piper
    <l...@Y...Do.Not.Exist.Go.Away> wklepał(-a):

    >Można pokazać tylko wykres główny i pomocniczy. Nie da się śledzić
    >trzech kursów jednocześnie a o to chyba chodziło :)

    Jednak się da - z drugiej listy wybiera się żądany walor, z drugiej "wszystko" i
    wtedy na liście poniżej można zaznaczyć kilka walorów w dowolnych kombinacjach.

  • 8. Data: 2007-02-14 19:13:46
    Od: piper <l...@Y...Do.Not.Exist.Go.Away>

    *Sławomir Szyszło* wrote:

    > Jednak się da - z drugiej listy wybiera się żądany walor, z drugiej "wszystko" i
    > wtedy na liście poniżej można zaznaczyć kilka walorów w dowolnych kombinacjach.

    Hmm. W pierwszej ustawiłem "Wszystko" w drugiej "WIG20" a z listy nadal mogę
    wybrać tylko jeden walor. Shift i CTRL nie działają (FF2.0 + WinXPSP2).

    Ki czort?

    <>

  • 9. Data: 2007-02-14 19:48:34
    Od: Sławomir Szyszło <s...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 14 Feb 2007 19:13:46 +0000 (UTC), piper
    <l...@Y...Do.Not.Exist.Go.Away> wklepał(-a):

    >Hmm. W pierwszej ustawiłem "Wszystko" w drugiej "WIG20" a z listy nadal mogę
    >wybrać tylko jeden walor. Shift i CTRL nie działają (FF2.0 + WinXPSP2).

    1. lista - wybierasz "Wszystko".
    2. lista - wybierasz dowolny walor
    3. lista - klikasz na kolejne walory ... ale teraz zauważyłem, że działa to
    tylko dla opcji gdy porównujesz wykresy "procentowo".

  • 10. Data: 2007-02-14 19:58:55
    Od: piper <l...@Y...Do.Not.Exist.Go.Away>

    *Sławomir Szyszło* wrote:

    > 1. lista - wybierasz "Wszystko".
    > 2. lista - wybierasz dowolny walor
    > 3. lista - klikasz na kolejne walory ... ale teraz zauważyłem, że działa to
    > tylko dla opcji gdy porównujesz wykresy "procentowo".

    Tak, to wiem. Nie wiem czemu, ale między wierszami wyczytałem, że znalazłeś
    sposób, żeby porownywać ze sobą *jednocześnie* trzy walory...

    <>