  • 1. Data: 2004-05-26 15:52:35
    Temat: MultiBank i sprawdzanie salda w bankomacie.
    Od: "Pio" <p...@b...pl>

    Dzisiaj widziałem, że nie da się sprawdzić salda na koncie z bankomatu
    euronetu, czy z bankomatów BZWBK też się nie da?

  • 2. Data: 2004-05-26 16:13:05
    Temat: Re: MultiBank i sprawdzanie salda w bankomacie.
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Pio <p...@b...pl> wrote:
    > Dzisiaj widziałem, że nie da się sprawdzić salda na koncie z bankomatu
    > euronetu, czy z bankomatów BZWBK też się nie da?

    Tez sie nie da.

    http://www.PRnews.pl

  • 3. Data: 2004-05-26 19:03:36
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@h...pl>

    Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl> wrote:

    > Tez sie nie da.

    A Ty skąd wiesz? Podobno zlikwidowałeś Multikonto :)

    --
    Przemysław Maciuszko

  • 4. Data: 2004-05-26 19:29:35
    Od: "~WD" <j...@c...barg.sv>

    > A Ty skąd wiesz? Podobno zlikwidowałeś Multikonto :)

    Ma jeszcze jedno :)

  • 5. Data: 2004-05-26 21:15:53
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Przemysław Maciuszko <s...@h...pl> wrote:
    > A Ty skąd wiesz? Podobno zlikwidowałeś Multikonto :)

    A ktoz Ci doniosl? ;)
    Zlikwidowalem studenckie jedynie

    http://www.PRnews.pl