  • 1. Data: 2004-05-26 12:54:35
    Temat: mBank - i wszystko jasne :) (niezrealizowany przelew)
    Od: Radosław Popławski <r...@a...net.pl>

    System informatyczny w mBanku jest doskonały, a ja się tylko czepiam :))

    http://projektf1.com/Clipboard01.png
    http://projektf1.com/Clipboard02.png

    PS. Czy mBank potrafi znowu zapamiętać w przelewach do ZUS wszystkie dane
    płatnika, czy dalej trzeba ręcznie wklepywać Dane Uzupełniające?

  • 2. Data: 2004-05-26 13:09:44
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    >System informatyczny w mBanku jest doskonały,

    A kto tak twierdzi?

    >a ja się tylko czepiam :))

    Nie- Ty masz obsesję, którą uzasadniasz lokatą antybelkową. Co zrobisz
    biedaku, jak Ci sie lokata skończy?

    --
    Jeżeli możesz-pomóż: www.pmm.org.pl

    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 3. Data: 2004-05-26 13:49:33
    Od: Kamil Jońca <k...@g...pl>

    Radosław Popławski wrote:

    > System informatyczny w mBanku jest doskonały, a ja się tylko czepiam :))

    Miałem to samo. Co gorsza, rano wysłałem im zrzut ekranu i nie
    odpowiedzieli :-(
    KJ

  • 4. Data: 2004-05-26 13:49:39
    Od: Radosław Popławski <r...@a...net.pl>

    Wed, 26 May 2004 15:09:44 +0200, w <c924th$kea$1@news.onet.pl>, "Glenn"
    <g...@b...pl> napisał(-a):

    > Nie- Ty masz obsesję, którą uzasadniasz lokatą antybelkową. Co zrobisz
    > biedaku, jak Ci sie lokata skończy?

    Nie, to ty masz obsesję.
    Jeśli ja napiszę coś o mBanku, zawsze mogę na ciebie liczyć, nawet jeżeli ma to
    być głupiutka odpowiedź zupełnie nie na temat.

  • 5. Data: 2004-05-26 14:12:28
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    >Nie, to ty masz obsesję.

    Typowa odpowiedź osoby z obsesją ;-)

    >Jeśli ja napiszę coś o mBanku, zawsze mogę na ciebie liczyć, nawet jeżeli
    ma to
    >być głupiutka odpowiedź zupełnie nie na temat.

    Sęk w tym, że mogąc spokojnie nie używać mbanku Ty nadal to robisz, a
    zapytany dlaczego, zasłaniasz się lokatą antybelkową. No więc powtarzam-
    jeżeli jakiś bank komus nie odpowiada, to należy zmienić bank. Głosuje się
    nogami. Możesz spokojnie trzymać swoją lokatę (koszt utrzymania konta=0),
    zlikwidować kartę i "zapomnieć" o mbanku. Ty jednak wolisz co parę dni
    zakładac wątek o mbanku. Aha! Pisanie o "głupocie" przedpiszcy, to zapewne
    emanacja Twojej wrodzonej kultury, nieprawdaż?

  • 6. Data: 2004-05-26 14:31:59
    Od: david <d...@N...o2.pl>

    no to jak to jest Radek? podobno jesteś zmuszony posiadaniem konta w
    mBanku, tylko dlatego że masz w nim lokatę antybelkową; i z konta nie
    korzystasz bo mBank to taki "szajs", wszystko w nim złe ...

    a tu się okazuje, że jednak z mBanku korzystasz... ciekawe dlaczego ?
    czyżby dlatego, że 'ukochane' Inteligo pobierało 2x większą opłatę za
    przelewy???

  • 7. Data: 2004-05-26 14:59:24
    Od: Radosław Popławski <r...@a...net.pl>

    Wed, 26 May 2004 16:12:28 +0200, w <c928j5$7rf$1@news.onet.pl>, "Glenn"
    <g...@b...pl> napisał(-a):

    > ma to
    >
    > Sęk w tym, że mogąc spokojnie nie używać mbanku Ty nadal to robisz, a

    Bo część przelewów dostaję jeszcze na konto mbankowe? Zresztą to nie twoja
    sprawa, tak nawiasem, ale zaspokoję twoją ciekawość...

    [ ciach -- bzdury nie na temat, nie odpisuję, bo szkoda czasu, zresztą już
    kiedyś odpowiadałem, więc go to archiwum ]

    > Aha! Pisanie o "głupocie" przedpiszcy, to zapewne
    > emanacja Twojej wrodzonej kultury, nieprawdaż?

    Głupota przedpiszcy, a głupota jego postu to dwie różne rzeczy.
    Od mbanku wymagam by działał porządne, od ciebie czytania ze zrozumieniem.
    Wiem, wiem, mam kosmiczne wymagania.

  • 8. Data: 2004-05-26 15:01:37
    Od: Radosław Popławski <r...@a...net.pl>

    Wed, 26 May 2004 16:31:59 +0200, w <c929qj$mhh$1@atlantis.news.tpi.pl>, david
    <d...@N...o2.pl> napisał(-a):

    > no to jak to jest Radek? podobno jesteś zmuszony posiadaniem konta w
    > mBanku, tylko dlatego że masz w nim lokatę antybelkową; i z konta nie
    > korzystasz bo mBank to taki "szajs", wszystko w nim złe ...

    Post piętro wyżej.

    > a tu się okazuje, że jednak z mBanku korzystasz... ciekawe dlaczego ?
    > czyżby dlatego, że 'ukochane' Inteligo pobierało 2x większą opłatę za
    > przelewy???

    Konta w Inteligo już dawno nie mam. Nie spać mi tu! Odświeżyć pamięć
    Watsonie...

  • 9. Data: 2004-05-26 15:40:32
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    >Bo część przelewów dostaję jeszcze na konto mbankowe? Zresztą to nie twoja
    >sprawa, tak nawiasem, ale zaspokoję twoją ciekawość...

    Owszem nie moja sprawa, ale jak już piszesz, że "musisz" korzystac z
    jakiegoś banku to mógłbys podawać mniej głupie powody - bo lokata
    antybelkowa, albo otrzymywanie przelewów (to w każdej chwili można zmienić)
    to nie są żadne powody, żeby korzystac z konta w banku, w którym większośc
    rozwiązań mi nie odpowiada. To nie dotyczy mbanku - to dotyczy wszelkich
    usług - nie tylko bankowych.

    >[ ciach -- bzdury nie na temat, nie odpisuję, bo szkoda czasu, zresztą już
    >kiedyś odpowiadałem, więc go to archiwum ]

    Otóż nigdy nie odpowiedziałeś konkretnie. Powody jakie podałeś są po prostu
    śmieszne. Jeżeli coś Ci nie odpowiada, to rezygnujesz z tego - klient
    głosujący nogami jest najskuteczniejszy.

    >Głupota przedpiszcy, a głupota jego postu to dwie różne rzeczy.
    >Od mbanku wymagam by działał porządne, od ciebie czytania ze zrozumieniem.
    >Wiem, wiem, mam kosmiczne wymagania.

    Staram się zrozumieć i za cholerę nie mogę. Tłumaczy Twoje postepowanie
    tylko obsesja, albo masochizm. Aha! I mbank nie ma tu nic rzeczy - gdybyś
    pisał o np. TPSA mając do wyboru innego operatora, też bym nie rozumiała. Po
    co tracić energię na korzystanie z usług firmy, która tak mi nie odpowiada,
    jeżeli jest dostępna konkurencja?

  • 10. Data: 2004-05-26 17:04:11
    Od: Radosław Popławski <r...@a...net.pl>

    Wed, 26 May 2004 17:40:32 +0200, w <c92doa$ckr$1@news.onet.pl>, "Glenn"
    <g...@b...pl> napisał(-a):

    [...]
    > rozwiązań mi nie odpowiada. To nie dotyczy mbanku - to dotyczy wszelkich
    > usług - nie tylko bankowych.

    Ale ty pierdoły opowiadasz. Czy ty to w ogóle leczysz? Zupełnie mnie nie
    interesują twoje opinie, nie mam pojęcia po co je piszesz.

    > Otóż nigdy nie odpowiedziałeś konkretnie. Powody jakie podałeś są po prostu
    > śmieszne. Jeżeli coś Ci nie odpowiada, to rezygnujesz z tego - klient
    > głosujący nogami jest najskuteczniejszy.

    Ależ ja już dawno zrezygnowałem z usług mBanku (a przynajmniej ich znakomitej
    części). Akurat chciałem przelać resztę gotówki, która czasem przypałęta się na
    to konto i sprawdzisz czy system pozwoli zrobić debat.

    I jak to w tym "banku" -- rzeczywistość przerosła najśmielsze oczekiwania :))).

> [...]
    > co tracić energię na korzystanie z usług firmy, która tak mi nie odpowiada,

    Widzę dwa wyjścia:
    1. Nie umiesz czytać ze zrozumieniem (to najbardziej prawdopodobna myśli).
    2. Lubisz trajkotać to samo w kółko (to może wynikać z pkt. 1).
    3. Jesteś najnowszą wersją Pretorianki -- zamiast skupić się na temacie
    chrzanisz zupełnie od rzeczy (to może z kolei wynikać z pkt. 2).

    Aha, przy ewentualnym odpowiadaniu zmień w końcu temat.