  • 1. Data: 2004-05-26 16:45:49
    Temat: Blokada tokena
    Od: "@(nospam)wp.pl" <""siedlek\"@(nospam)wp.pl">

    Mam konto w PKO S.A co zrobic gdy zaglokowalem token? Gdzie sie udac, bo
    jak mi powiedzieli, to wyslali mnie w ciemny pipidowek.

  • 2. Data: 2004-05-26 16:53:59
    Temat: Re: Blokada tokena
    Od: Stasio Podróżnik <B...@o...pl>

    Użytkownik nospam napisał:

    > Mam konto w PKO S.A co zrobic gdy zaglokowalem token? Gdzie sie udac, bo

    Po zaGLOKowaniu (prawidłowa pisownia mój drogi - GLOCK'OWANIU) tokena
    , nie możesz już go UZIwać.

    Myślę, że dla ciebie rozwiązaniem będzie to => http://tiny.pl/j6

    > jak mi powiedzieli, to wyslali mnie w ciemny pipidowek.

    http://tiny.pl/j6 - tu wyślą i przeszkolą cię z UZIwania i GLOCKowania ...
    Dasz radę ...

    Pozdrawiam i dużo siły życzę ;)

    --
    Stasio Podróżnik
    e-mail: http://www.kopernet.eu.org/~promilek/e-mail.jpg

  • 3. Data: 2004-05-26 17:01:51
    Od: poilkj <u...@d...invalid>

    nospam wrote:
    > Mam konto w PKO S.A co zrobic gdy zaglokowalem token? Gdzie sie udac, bo
    > jak mi powiedzieli, to wyslali mnie w ciemny pipidowek.

    Eurokonto www ?

    Do dowolnego oddziału.
    Oczywiście nie będą mieli pojęcia co mają z tobą zrobić więc im wytłumacz.

    1. Mają sprawdzić kto ty jesteś, wziąć twój dowód i porównać twoją maskę
    ze zdjeciem z dowodu.

    2. Zadzwonić to telepekao w łodzi. Najlepiej weź telefon ze sobą, bo
    zapewne nie będą znali (znajdziesz go na pierwszej stronie)

    3. Oddać ci słuchawkę. Babka poda ci jaki kod masz wpisać, żeby
    odblokować token.

  • 4. Data: 2004-05-26 19:56:46
    Od: damago <m...@g...pl>

    Generalnie to i tak niewiele zmieni bo te konta z tokenami to bank zamyka
    już za miesiąc i niestety pożegnamy się z niezłym systemem bankowości
    elektronicznej napisany przez Amg.net a powitamy straszne gówno ale bez
    tokenów tylko z kartami kodów jednorazowych (w oddziałach).

  • 5. Data: 2004-05-27 08:02:43
    Od: "Grzexs" <g...@u...to.go2.pl>

> [...]
    bez
    > tokenów tylko z kartami kodów jednorazowych (w oddziałach).

    Generalnie to aż dziwne, że ktokolwiek jeszcze trzyma forsę (lub
    czarną dziurę zwaną kredytem) w tym banku. Tyle się tu naczytam o
    koszmarach, jakie przeżywają klienci tego banku, że czasem aż się boje
    przechodzic obok ich oddziału :)

    A token należy chyba wziąć ze sobą, bo tam na nim jest taki numerek
    (przynajmniej w e-Integrum tak jest, ale tam odblokowywują
    telefonicznie).

    Grzexs

  • 6. Data: 2004-05-28 21:01:34
    Od: Jarek Andrzejewski <j...@d...com.pl>

    On Wed, 26 May 2004 21:56:46 +0200, damago
    <m...@g...pl> wrote:

    >Generalnie to i tak niewiele zmieni bo te konta z tokenami to bank zamyka
    >już za miesiąc i niestety pożegnamy się z niezłym systemem bankowości
    >elektronicznej napisany przez Amg.net a powitamy straszne gówno ale bez

    mylisz się! Oddział Elektroniczny Powszechnego Banku Gospodarczego
    stworzył w 1998 roku zespół łódzkiej firmy PBG Informatyka (później
    przemianowanej na Pekao Informatyka, a obecnie jako Xelion zajmuje się
    czym innym). Spora część owego zespołu przeszła w (AFAIR) 2001 roku do
    innego banku i do AMG.net właśnie.
    AMG stworzył tylko drugą wersję wyglądu OE (chyba wtedy to już było
    Telepekao 24)

    --
    Jarek Andrzejewski