  • 11. Data: 2003-05-23 10:16:53
    Temat: Re: Lukas, MultiBank, Inteligo, Integrum czy coś innego?
    Od: "Wojciech Nawara" <n...@o...pl>

    Użytkownik "Marcin" <n...@n...com> napisał w wiadomości
    news:bako4r$sr5$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > Czemu? Mam VE z PKO BP i mBanku i korzystam
    > z obydwu sieci. Poza wieksza liczba bankomatow z PKO BP
    > to nie widze roznnicy w sposobie wyplaty gotowki.

    No właśnie chodzi o ilość bankomatów Euronetu i ich lokalizacje. To
    powoduje, że sieć Euronet mogę traktować tylko jako sieć uzupełniającą, ale
    nigdy jako podstawową i jedyną bezprowizyjną... W porządku jest układ
    obecnie w Pekao i BPHPBK. Własne sieci plus Euronet. Tak samo Lukas ekonto
    pro.

    Nie o sposób wypłaty gotówki mi chodzi. :-)

    Widzisz - sam masz kartę PKO BP. Bo bankomat tego banku znajdziesz wszędzie.
    Odważysz się mieć tylko karty mBanku/MultiBanku? Bo ja nie.

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara
    w...@p...onet.pl; 0501950782

  • 12. Data: 2003-05-23 11:02:12
    Od: MiKo <m...@n...wp.pl>

    Użytkownik Marek Madej napisał:

    > Istnieje coś zbliżonego do tego ideału? Co jest najbardziej mu bliskie?
    > Co ciekawe, wiele z tych warunków spełnia Eurokonto WWW :-)

    Zawsze mozesz zlozyc swoj idealny bank z klockow, np. mBank+Lukas ekonto
    Pro spelniaja w sumie chyba wszystkie wymagania. Ja tak uzywam i jestem
    zadowolony - funkcjonalnosc wieksza niz we wiodacych bankach a oplaty
    nizsze (zerowe jesli trzymasz 5k na lokacie w Lukasie).

    MiKo

  • 13. Data: 2003-05-23 12:02:25
    Od: Waldemar Zurowski <b...@s...hell.pl>

    Marek Madej <m...@w...interia.i-to.pl> wrote:
    > Integrum BGŻ - może wszystko byłoby w porządku, ale nie miałem nawet
    > możliwości sprawdzić części transakcyjnej serwisu, przeglądarka Mozilla
    > twierdzi, iż nie da się potwierdzić autentyczności certyfikatu (a na
    > pewno został zainstalowany).

    Ja nie miałem żadnych kłopotów. Pobrałem certyfikat z Certum i wszystko
    grało.

    Ale jest/był inny problem z Integrum. Strona zawiera(ła) błędy w
    obsłudze CSS, przez co menu z lewej strony 'znikało'. Zgłosiłem to ponad
    rok temu, ale ponieważ udało mi się to obejść przy pomocy mozillowych
    lokalnych arkuszy CSS, to o sprawie prawie zapomniałem. Wydaje mi się,
    że to jednak zostało poprawione.

    Poza tym korzystam jeszcze z mBanku, ale o nim napiszą Ci już inni.

    > Podsumowując, potrzebuję konta, które spełnia jak najwięcej z poniższych
    > warunków:
    >
    > - mógłbym w pełni i bezpiecznie obsłużyć przez Internet za pomocą
    > Mozilli pod Linuksem

    Można, z zastrzeżeniem, które zawarłem na początku odpowiedzi.

    > - ilość gotówki dałoby się wypłacić w kasie w marmurach,

    ?? w marmurku można wypłacić mamonę :) bodaj przy użyciu karty nie
    pobierają prowizji.

    > - najlepiej, by transakcje zabezpieczone były tokenem, a nie hasłami
    > jednorazowymi,

    BGŻ dokłada token bez dodatkowej opłaty.

    > - darmowe przelewy,

    Są - przez internet - inaczej nie próbowałem.

    > - możliwość wpłaty gotówkowej na konto - najlepiej bez opłat,

    Jest. W punkcie Integrum.

    > - w miarę kompetentni pracownicy,

    :) To zależy od pracownika - tam gdzie ja się czasem pojawiam, jest
    dobrze.

    > - darmowe wypłaty z bankomatu oraz transakcje bezgotówkowe (to chyba
    > oczywiste? :)

    Bankomaty tylko sieci BGŻ, prowizji za bezgotówkowe także brak.

    > - dostęp przez WAP mile widziany (z telefonu Siemens ;-),

    nic o tym nie wiem

    > - w miarę niedroga karta kredytowa (ewentualnie obciążeniowa, czy też
    > wypukła debetowa, którą można zapłacić w Internecie lub zlecić jej
    > obciążanie) - raczej używana sporadycznie w sytuacjach awaryjnych, więc
    > oprocentowanie kredytu ma mniejsze znaczenie, niż opłata za użytkowanie

    Jest VISA i MasterCard - to drugie tylko dla bogatszych.

    > - linia kredytowa w koncie,

    Nie znam dokładnie warunków, ale jak miałem konto w BGŻ (jak jeszcze nie
    było Integrum), to taki kredyt był.

    > - przejrzysty i sprawnie działający interfejs przez www - najlepiej w
    > pełni onlajnowy ;)

    Działa sprawnie i jest przejrzysty, do każdego przelewu musisz użyć
    token (dla mnie to jest plus)

    > - opłata za prowadzenie konta - poniżej 10zł/miesiąc

    4zł za miesiąc - innych ukrytych olat nie stwierdziłem

    > - ilość bankOomatów wystarczająca do normalnego funkcjonowania w mieście

    :) no ja jestem z Wrocławia ;)

    Bilbek

  • 14. Data: 2003-05-23 12:37:40
    Od: "Marcin" <n...@n...com>

    Witam

    Użytkownik "Wojciech Nawara" <n...@o...pl> napisał w wiadomości

    > No właśnie chodzi o ilość bankomatów Euronetu i ich lokalizacje.

    To fakt, ze inne sieci sie jakby szybciej zwiekszaja i Euronet praktycznie
    tylko w centrum i hipermarketach.
    Kiedys gdy mialem tylko VE z PKO BP to mialem odczucia,
    ze Euronetow jakby wiecej niz PKO BP. A od jakiegos czasu
    Euronet sprawia wrazenie nie rozwojowego.

    > Widzisz - sam masz kartę PKO BP. Bo bankomat tego banku znajdziesz
    wszędzie.
    > Odważysz się mieć tylko karty mBanku/MultiBanku? Bo ja nie.

    U mnie w wiosce jest tylko bankomat PKO BP i bank spoldzielczy,
    wiec z PKO BP nic nie wygra - przyanjmniej na razie.
    Z drugiej strony brak dostepu do rachunku przez Internet, 'przywiazanie'
    do oddzialu, numery rachunkow niespelaniajce norm itp.
    Ale moze zrezygnuje z marmurkowego PKO BP na rzecz
    Inteligo.

    > Tak samo Lukas ekonto
    > pro.

    Tam mi sie nie podoba, ze przyjmuja na siebie odpoweidzialnosc dopiero po
    godzinie
    od zgloszenia utraty karty ve. Przynajmniej odczucie psychologiczne jest
    kiepskie
    takiego rozwiazania.

    Pozdrawiam

    Marcin

  • 15. Data: 2003-05-23 14:06:13
    Od: "Wojciech Nawara" <n...@o...pl>

    > To fakt, ze inne sieci sie jakby szybciej zwiekszaja i Euronet praktycznie
    > tylko w centrum i hipermarketach.

    I do tego lokalizacje tych bankomatów zmieniają się jak dla mnie za szybko.
    :-)

    > U mnie w wiosce jest tylko bankomat PKO BP i bank spoldzielczy,
    > wiec z PKO BP nic nie wygra - przyanjmniej na razie.

    Inteligo. :-)

    > Z drugiej strony brak dostepu do rachunku przez Internet, 'przywiazanie'
    > do oddzialu, numery rachunkow niespelaniajce norm itp.
    > Ale moze zrezygnuje z marmurkowego PKO BP na rzecz
    > Inteligo.

    O właśnie. Bo e-pko raczej sensu obecnie nie ma...

> [...]
    > godzinie
    > od zgloszenia utraty karty ve. Przynajmniej odczucie psychologiczne jest

    Już niedługo. Bodajże nowa ustawa prawo bankowe to zmieni... Przynajmniej
    tak słyszałem, bo nie zagłębiałem się w temat.

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara
    w...@p...onet.pl; 0501950782

  • 16. Data: 2003-06-20 10:05:00
    Temat: Re: MultiBank + Inteligo ;)
    Od: Marek Madej <m...@w...INTERIA.i-to.PL>

    Dnia 2003-05-23 11:21 osobnik Witek popełnił następujący tekst:
    > IMHO Multi (jako podstawowe; + RO) + Inteligo (bankomaty, ew. wpłaty) będzie OK.
    > Jeśli chcesz koniecznie token, to może Nordea.
    > Jeżeli chodzi o KK, to może być KK Multi (ew. dod. MC citi), bo jest wygodna
    > spłata automatyczna.

    Heh i tak właśnie zrobiłem. Żeby było ciekawiej - po przeczytaniu
    wszystkich opinii w tym wątku miałem jeszcze większy mętlik niż
    wcześniej. Ale jakoś "samo" wyewoluowało rozwiązanie: Multi+Inteligo
    (nawet nie pamiętałem, że ktoś mi go wcześniej prooponował). Dziś
    przeglądałem archiwum by sprawdzić, jak długo czeka się na kuriera z
    Inteligo i przeczytałem jeszcze raz Twojego posta :-)

    Przepraszam za ożywianie tak starego wątku :-)

    --
    Marek Madej
    m...@w...interia.i-to.pl