    From: "Marcin" <n...@n...com>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Lukas, MultiBank, Inteligo, Integrum czy coś innego?
    Date: Fri, 23 May 2003 14:37:40 +0200

    Witam

    Użytkownik "Wojciech Nawara" <n...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:baksf7$20b$1@news.onet.pl...

    > No właśnie chodzi o ilość bankomatów Euronetu i ich lokalizacje.

    To fakt, ze inne sieci sie jakby szybciej zwiekszaja i Euronet praktycznie
    tylko w centrum i hipermarketach.
    Kiedys gdy mialem tylko VE z PKO BP to mialem odczucia,
    ze Euronetow jakby wiecej niz PKO BP. A od jakiegos czasu
    Euronet sprawia wrazenie nie rozwojowego.

    > Widzisz - sam masz kartę PKO BP. Bo bankomat tego banku znajdziesz
    wszędzie.
    > Odważysz się mieć tylko karty mBanku/MultiBanku? Bo ja nie.

    U mnie w wiosce jest tylko bankomat PKO BP i bank spoldzielczy,
    wiec z PKO BP nic nie wygra - przyanjmniej na razie.
    Z drugiej strony brak dostepu do rachunku przez Internet, 'przywiazanie'
    do oddzialu, numery rachunkow niespelaniajce norm itp.
    Ale moze zrezygnuje z marmurkowego PKO BP na rzecz
    Inteligo.

    > Tak samo Lukas ekonto
    > pro.

    Tam mi sie nie podoba, ze przyjmuja na siebie odpoweidzialnosc dopiero po
    godzinie
    od zgloszenia utraty karty ve. Przynajmniej odczucie psychologiczne jest
    kiepskie
    takiego rozwiazania.

    Pozdrawiam

    Marcin